Updates from decembrie, 2007 Hide threads | Keyboard Shortcuts

  • Vine Craciunul, ascundeti-va! 

    Alex Nicolescu 9:29 pm on 19 December 2007 Permalink | Răspunde
    Etichete craciun, mos craciun, oferte, reclame, sarbatori

    Am hotarat acum ceva timp ca nu ma voi lasa tarat de campaniile de marketing ale diversilor care incearca sa imi ia bani din buzunar sub pretextul ca vine craciunul, vine revelionul, vine pastele, vine halauinul, vine seint valentain, vine [...].

    Cum spuneam zilele trecute, mi-e greata deja de reclamele de mana a doua sau chiar a treia care folosindu-se de orice pretext posibil incearca sa ma convinga rapid ca doar de la ei imi pot cumpara fericirea in rate.

    Stiti ce? Nu ma intereseaza… din partea mea nu aveti decat sa va luati Craciunul vostru capitalist, imbibat de reclame rasuflate, de colinde la sintetizator, asezonat cu faimosii cozonaci Vel Pitar, sampanie Angeli si, bineinteles, nelipsita Coca-Cola… si sa va duceti unde a intarcat mutu iapa.

    Pentru mine Craciunul de astazi nu mai are nicio valoare, prefer sa imi aduc aminte de el asa cum l-am prins pe vremea cand inca nu stiam ca il cheama Craciun (ii ziceam Mos Gerila).

    Nu, nu ma sinucid (:D), nu am o cadere nerovoasa, doar ca nu ma regasesc in acest peisaj fardat cu sclipici. Dar am ceva pentru cei care urasc Craciunul din principiu:

     
    • Sorin Rusi 12:52 am on 26 decembrie 2007 Permalink | Răspunde

      Craciunul de acum nu este ca cel de acum 10 ani. Nu se mai simte spiritul acelor sarbatori de iarna, care erau asteptate cu caldura si bucurie. Copiii din ziua de azi nu mai stiu sa colinde. Pentru multi afaceristi, Craciunul este acea posibilitatea de a fura omul pe fata, legal. Cu preturile cat Casa Poporului si nesimtirea cat Casa Presei. Nici petrecerile nu mai sunt animate si placute ca pe vremuri. Nu am foarte multi ani, dar pana mai acum cativa ani, eu unu simteam altfel sarbatoarea Craciunului. Acum copiii sunt legati de viata de oras, mereu la calculator, mereu la internet. Se duce draq traditia Romaneasca

    • thinkomattic 5:45 pm on 24 decembrie 2007 Permalink | Răspunde

      In primul rand: Craciun fericit! drag prieten.

      Mergi acasa la ai tai si acolo o sa simti Craciunul ca in copilarie. Uita tot ce ai facut de atunci pana acum, ce ai devenit, incearca sa te uiti la parintii tai ca in copilarie si sa va bucurati impreuna. Eu asa as face, dar probabil la anul, caci stii ca la noi distanta e ceva mai mare.

      De acord cu titlul: ascundeti-va, impreuna cu cei dragi.

      Pe Mos Gerila sa il lasam in cutia cu amintiri, si sa ii intrebam pe parintii nostrii cat de usor le era cand stateau cu bananele verzi la copt samd. Daca inca nu l-ai cunoscut pe Mos Craciun inseamna ca nu ai fost cuminte. :)

    • vlady 4:55 pm on 21 decembrie 2007 Permalink | Răspunde

      foarte smecher acest articol :)

    • don quijote 3:51 pm on 20 decembrie 2007 Permalink | Răspunde

      Titlul e beton… iar fragmentul in perfecta rezonanta cu parerile mele vizavi de ce se intampla cu ocazia craciunului. (Dar asta nu inseamna ca ma lepad de Hristos)

    • anaayana 1:55 pm on 20 decembrie 2007 Permalink | Răspunde

      Pe vremea lui mos Gerila nu puteai vedea dincolo de aparente, oricum nici nu era asa pe atunci.
      Inteleg perfect acesta atitudine.

  • Ciuleste urechile! 

    Alex Nicolescu 5:01 pm on 25 October 2007 Permalink | Răspunde

    - `Naseara tovarase!

    - Buna seara tovarase!

    Tanarul isi trase un scaun si se aseza. Trasaturile sale puternice emanau siguranta si, inca ceva, greu de spus ce. Viclenie poate. Preotul in schimb sovai cateva secunde pana sa se aseze. Isi arunca privirea, intr-o succesiune rapida, asupra tanarului din fata sa, asupra usii din spatele tanarului, asupra icoanei de deasupra usii. Cu un oftat involuntar se aseza si el.

    Era clar ca nu se simtea in apele sale, iar tanarului nu ii trebui prea mult sa realizeze acest lucru.

    - Cum merg lucrurile pe la Casa Domnului tovarasu` parinte?

    - Pai…

    - Am fost informati ca se intreprind actiuni subversive pentru destabilizarea republicii populare!

    - Noi…

    - Nu are niciun rost sa negi, informatiile noastre sunt clare!

    - Dar eu…

    - Poate ca cel mai bine ar fi sa mergem la sectie, ar fi si mai simplu pentru dumneata tovarase. La sectie toti isi gasesc cuvintele mult mai repede.

    - Stiti… tovarase, ce neghiob sunt, am uitat sa va intreb daca nu doriti un paharel de vin.

    - Ai grija! Organul de securitate al republicii nu poate fi mituit. In plus, sunt in timpul serviciului.

    - Ma scuzati tovarase, am uitat ca dumnevaoastra nu serviti…

    - Tovarase… parintele… lasa vrajeala ca nu tine. I-a zi, facem o plimbarica pana la sectie ca sa prinzi limbarita?!

    - Da`, tovarase, despre ce actiuni subversive spuneti.

    - Stim ca oamenii din sat se intalnesc si inura partidul, ca fabrica bauturi alcoolice. Ca fura de la CAP-ul comunei.

    - Nu stiu ce sa spun tovarase, eu nu am auzit de asa ceva.

    - Pai asta e problema, ciuleste urechile popo! Ma intorc in cateva zile…

     
    • Alex Nicolescu 2:53 pm on 23 noiembrie 2007 Permalink | Răspunde

      Draga cititorule, iti multumesc ca iti faci datoria de a-mi citi aberatiile. Si, ca sa iti raspund la intrebare, raspunsul ar putea fi “Da!”, dar la fel de bine ar putea fi “aberam si eu”.
      PS: foloseste un agregator, daca citeai postul acum o luna avea mai multa logica :D

    • sander 1:20 pm on 23 noiembrie 2007 Permalink | Răspunde

      si.. asta e.. ce? un indiciu despre unul din rolurile bisericii?..

  • Frectie la picior de lemn 

    Alex Nicolescu 11:56 am on 9 October 2007 Permalink | Răspunde

    Catedrala Mantuirii Neamului – chiar avem nevoie de ea?

    In Romania anului 2007, statul se scarpina in cap si se gandeste pe ce sa mai cheltuie banii de la buget… solutia: Catedrala Mantuirii Neamului.

    In Romania anului 2007 in care se moare de foame, de frig, de sete, de inundatii, de foc, de explozii, Guvernul vrea sa aloce bani pentru o biserica.

    In Romania anului 2007 copile de 9 ani se prostitueaza pentru un pachet de biscuiti, oamenii mor cand conductele de gaze se fisureaza si se darama blocul dar Guvernul are gaseste resurse pentru o hrani orgoliul BOR.

    In Romania anului 2007 oamenii locuiesc in cutii de carton, tinerii stau cu parintii pana inceteaza sa mai fie tineri iar Tariceanu in incercarea de a castiga electorat vrea sa construiasca Casa Domnului.

    (Mai mult …)

     
    • Daniel 4:34 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      @Vlady, din cate stiu eu, banii mei nu duc doar la catedrala… se duc si la alte ministere care ar trebui sa se ocupe de cei care nu au si au nevoie… dar de ce amestecam lucrurile?? daca guvernantii au hotarat sa dea banii astai, pai eu trag concluzia ca au rezolvat celelalte probleme si au avut de unde… pai mai deunazi am citit ca tariceanu a hotarat marirea pensiilor cu 2 luni mai devreme pt ca am avut excedent bugetar … deci, daca au de unde sa dea… ca realitatea e alta, asta se vede pe strada oricand… dar dupa cum cei care nu-s de acord cu constructia catedralei nu pot decide directia banilor nici eu nu o pot decide… si de aceea fazele cu coruptia sunt asa de demodate… stim toti si cand apuca DNA-ul pe cineva e dosar politic… mai are rost sa ai vreo speranta… asa ca eu sper sa vad catedrala aia ca m-am saturat de asfaltari peste asfaltari si de borduri peste borduri… oricum banii astia nu ajungeau la copii de pe strada… de ce??? daca sunt disponibili atatia, de ce nu ajung acum sau pana acum???

    • Vlady 4:21 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Hai ca aici deja se vorbeste despre probleme care depasesc pe unii. Biserica detine o avere de 3 miliarde de euro, nimic impotriva, este biserica. Dar nu biserica te ajuta si face ceva pentru tine, Dumnezeu face, biserica nu inainteaza nici o cerere in privinta asta daca stai sa te gandesti, poti doar sa te rogi. N-am nimic impotriva cu construirea Catedralei, mai aparem si noi pe harta, Google Maps, etc…, dar mi se pare absurd ca fiecare dintre noi sa plateasca pentru asta. Pe sleau… si aia 3 miliarde de euro unde se duc? Sa-i doneze copiilor saraci, batranilor, oamenilor care au nevoie… asta da dovada de credinta si sustinere a credinciosilor. Ca banii aia o sa-i dam ca vrem ca nu vrem iar adevarat, dar nu poti zice ca oamenii bisericii nu sunt si ei tot oameni, nu, Daniel? Deci banii sunt ispita majora… la un moment dat ajungi sa gandesti… ma, chiar merit… sunt o fata bisericeasca, si na ca aia 10 lei ai lui alex si-au gasit destinatia. Sunt destui care merg desculti pe strada la cersit, sau batrani care mai au un pic si mor si o sa moara pe strada din cauza sortii rele care i-a lovit… hai sa aruncam cu aia 3 miliarde in ei… si dau bucuros si 1000 RON daca mi se cer pentru catedrala. Asa ca… ganditi realist. Banii sunt bani, si biserica este o institutie!

    • Daniel 4:17 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Alex, daca esti crestin ortodox trebuie sa te anunt ca ce ai spus tu in postul anterior despre mantuire e o prostie. Daca nu esti, discutam degeaba.
      Dar sa zicem ca esti. In primul rand, numele catedralei e prost ales pentru ca mantuirea nu ti-o faci singur, ci e data de Dumnezeu. Desigur, ceea ce faci conteaza, dar conteaza si motivele pentru care le faci. Si munca nu-ti va aduce mantuirea daca nu crezi in Dumnezeu si nu traiesti ca un crestin.
      Iar daca tu crezi ca popii sunt sefi peste averea Bisericii, trebuie sa-ti spun ca nu prea cunosti Biserica. Biserica este a comunitatii si in caz ca nu stii, popa ala nu lasa pamanturile, padurile si casa parohiala fiilor sai, ci urmatorului care vine… si tot asa… iar popa nu decide de unul singur ce se face in parohie pt ca are un consiliu bisericesc format din oamenii din comunitate… Inca n-am auzit de popa care sa vina cu biserica lui intr-un sat… din cate stiu, toate au fost facute prin donatii facute de comunitate… si daca tu crezi ca Biserica este ceva in afara oamenilor inseamna ca privesti lucrurile doar din perspectiva seculara si atunci nu prea are rost sa dezbatem, nu…

    • Alex Nicolescu 3:54 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Cum adica, popa din Bratesti de la mine din sat e doar manager peste padurile, viile si pamanturile comunitatii?

      Esti sigur de afirmatia asta?

      Ai auzit de Seculariuzarea averilor manastiresti? Si aia erau tot “manageri” nu? =))

    • Alex Nicolescu 3:52 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Daniel, am zis “as preferea” ca atunci cand ti-ai dori ceva dar nu stii cum vor decurge lucrurile.

      Ba sa stii ca banii ii dau popilor. Crezi ca pe mine ma incanta cu ceva ca banii astia nu vor fi folositi pentru mertzanul vreunui smecher din guvern, ci pentru “Catedrala Mantuirii Neamului”?

      NEAMUL ASTA NU O SA FIE MANTUIT DE BISERICA CI DE MUNCA.

      Asta ma enerveaza pe mine, ca mai exista omaneni cu mentalitati medievale. De ce totul trebuie sa vina de sus? De ce trebuie sa ne rugam pentru un ajutor “divin” cand mantuirea e la indemana noastra?

      Singura mantuire la care putem spera este eradicarea coruptiei, eliminarea prostiei, a incompetentiei, a nesimtirii, a hotiei. Iar Pentru astea CMN nu o sa ne fie de niciun folos. Mai bine punem mana pe retevei si mergem la Palatul Parlamentului sa facem o sesiune de “anticoruptie”.

    • Daniel 3:46 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Revin si eu: BOR nu este afacerea lui X sau Y, este a credinciosilor ortodocsi din Romanai… Aia care ii vezi tu ca BOr sunt niste manageri daca vrei sa le zicem, dar nu sunt proprietarii… si bisericile din sate si orase sunt ale comunitatii care a contribuit la constructia lor, nu a BOR… but, then again, nu asta e problema, nu? ci directia banilor mei, sau a tai, a nostri si cine decide cum se cheltuiesc…

    • Daniel 3:41 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Multumesc pentru “aprecieri”. Te rog sa-mi spui si mie, celui cu atitudinea de invins, cum o sa pastrezi cei 10 bani? Nu-ti mai platesti impozitele? O sa ceri ca banii tai sa fie cheltuiti pe ce vrei tu? Sau crezi ca transparenta aia din lege e chiar pusa in practica?
      Inca ceva ce nu ai inteles: banii nu-i dai popilor pentru ca popii aia nu i-au catedrala si o scot la vanzare… banii aia ii dai pentru catedrala noastra a celor care contribuie la ea… si eu chiar vreau asta…
      si iti dau dreptate cand ceri ca banii tai sa nu fie cheltuiti pe catedrala… dar ca si in cazul tau, eu nu pot decide asta, ci guvernantii alesi de noi… deci, ca si invinsul o sa inghiti in sec si peste timp o sa vizitezi catedrala pe care o sa vezi scris “aici sunt si banutii tai”… pe mine ma deranjeaza mai tare faptul ca banutii mei merg in nu stiu ce buzunare mai smechere si nu se duc unde ar trebui… acum e doar subiectul asta cu catedrala, maine nu stiu ce proiect, etc… dar banutii tai tot vor ajunge unde nu trebuie pana cand coruptia asta nu va fi starpita… nu degeaba suntem cea mai corupta tara din UE…
      Nenea le zice si el despre subiectu…

    • Alex Nicolescu 3:38 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Revin cu o informatie deloc de ultima ora… Daniel, peste 3 mld euro iti spune ceva?
      Nu?! hai ca iti zic eu ce ar trebui sa iti spuna: Averea BOR!!!
      Revin la intrebarea ta… are BOR bani, sau n-are?

    • Alex Nicolescu 3:18 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Informat sunt, insa credeam ca nu mai e un secret pentru nimeni ca dupa `90 BOR a revendicat mii de hectare de padure, mii de hectare de vii, livezi, mii de hectare de teren arabil. Culmea e ca le-a primit inapoi fara prea multe dureri de cap, spre deosebire de altii.
      O catedrala nu este o aberatie in sine. Greseala mea. De exprimare. Dar construirea unei catedrale mai mari decat Palatul Parlamentului (and that my friend will cost a shitload of $$$) este o aberatie.
      Si mai e o chestie… ai o atitudine de invins, doar fiindca va fi greu ca acesti bani sa ajung in scoli sau in spitale, renuntam fara lupta?
      Eu decat sa dau banii la catedrala, as prefera sa-i pastrez la mine in buzunar. Da, da… aia 10 bani. Nu vreau eu sa-i dau popilor!

    • Daniel 3:01 pm on 9 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      Esti tare informat daca tu stii ca Biserica are destule fonduri si chiar mai multe decat ar trebui (asta chiar e tare)… apropo, daca o catedrala e o aberatie inseamna ca Parisul, Barcelona, Bruxelles, Koln, Roma ar trebui sa renunte la aberatiile de catedrale pe care el au… si ceea ce ai scris tu denota o mica necunoastere… ca sa ajunga banii de care te plangi tu in locurile in care spui, e o cale asa lunga incat sincer ma indoiesc ca o sa ajunga… cum de altfel, ma indoiesc si de acesti bani care nu pot paria ca ajung in totalitate in catedrala… anyway, nu sunt de acord cu petitia si as baga mai degraba bani intr-o catedrala decat in niste asfaltari si buzunarele de rigoare… cat despre mantuire, Dumnezeu cu mila… ca vaz ca asta nu prea mai constitue subiect de discutie

  • Allah Akhbar! 

    Alex Nicolescu 10:27 am on 16 September 2006 Permalink | Răspunde

     De la un discurs care indeamna la buna intelegere intre cultele si religiile lumii tinut de catre Papa Benedict al XVI-lea, s-a ajuns la o disputa internationala si inter-religioasa, asa cum aflam din Adevarul.

    Islamul da inca odata dovada de intoleranta si, mai mult de atat, in ciuda repetatelor si numeroaselor scuze adresate din toate directiile, lumea musulmana (in special arabii musulmani) isi arata coltii catre civilizatiile de sorginte europeana si isi ascut armele pentru a razbuna in sange asa-zisele insulte ale capului Bisericii Catolice.

    P.S.: d`aia prefer agnosticii – mai putine sanse de fanatism. 

     
    • ioana 10:01 pm on 20 martie 2009 Permalink | Răspunde

      Presupun ca nu sti nimic despre crestinism daca spui asemenea lucruri.A spus cumva Iisus sa ne impartim in 5 secte?Sa fim intoleranti?Nicidecum.Ci a spus sa iubim pacatosul,El a acceptat pacatosii si pe cei de alta natie.De unde pana unde spui tu ca religia crestina este intoleranta?
      Daca catolicii si ceilalti s-au trezit sa schimbe adevarul lasat de apostoli,nu este vina noastra ca trebuie sa ne numim in 7 feluri.O religie mai pacifista decat crestinismul nu exista.

    • Alex 12:01 am on 4 august 2007 Permalink | Răspunde

      Asa e, eu jignesc, in timp ce davidoff ii face pe toti ceilalti tampiti, ceea ce e evident cu totul altceva.

    • Alex Nicolescu 5:52 pm on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Nu sunt de acord cu Davidoff, insa ii respect parerea vizavi de o religie sau alta, pe cand tu alex ai aparut pe acest blog doar ca sa jignesti. Esti cumva ortodox?

    • Alex 12:36 am on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Davidoff, inainte sa-i faci pe altii tampiti uita-te la tine.

    • david0ff 2:19 am on 11 noiembrie 2006 Permalink | Răspunde

      prin excelenta, Religia inseamna intoleranta.Nu e vorba doar de islam.Din punctul meu de vedere, crestinismul este mai rau.O religie care a dat nastere unor religii e o religie tampita.Exact cum e cazul cu ortodocsii, catolicii, protestantii, luteranii si cate mai exita..Zen-Budismul este “cea mai buna religie” daca se poate spune asha…trebuie sa fii impacat cu tine insuti.Atat.

  • Cele 9 “Fericiri” 

    Alex Nicolescu 3:01 pm on 14 September 2006 Permalink | Răspunde

    Cele 9 Fericiri

    1. Fericiti cei sãraci cu duhul cã a lor este Împãrãtia Cerurilor.
    2. Fericiti sunt cei ce plâng cã aceia se vor mângâia.
    3. Fericiti sunt cei blânzi cã aceia vor mosteni pãmântul.
    4. Fericiti sunt cei ce flãmânzesc si însetoseazã de dreptate, cã aceia se vor sãtura.
    5. Fericiti sunt cei milostivi, cã aceia se vor milui.
    6. Fericiti sunt cei curati cu inima, cã aceia vor vedea pe Dumnezeu.
    7. Fericiti sunt fãcãtorii de pace, cã aceia fiii lui Dumnezeu se vor chema
    8. Fericiti sunt cei prigoniti pentru dreptate, cã a acelora este împãrãtia cerurilor
    9. Fericiti veti fi când vã vor batjocori pe voi si vã vor prigoni si vor zice tot cuvântul rãu împotriva voastrã, mintind pentru Mine

    Sunt cele noua Fericiri din Noul Testament pe care le stiu de cand eram copil si voiam sa devin preot. Nu le intelegeam si ma distra prima si cea mai cunoscuta dintre ele.

    Acum o inteleg si imi doresc sa fie si cazul meu. Si nu de dragul de a mosteni o imparatie ficitva, cei saraci cu duhul sunt singurii fericitii aici, pe Pamant.

    Cei ce plang nu se vor mangaia in veci, cei blanzi vor mosteni resturile iar cei ce flamanzesc si insetoseaza pentru dreptate vor fi impuscati in cap.

    Cei milostivi vor fi trasi la raspundere, cei curati la inima vor vedea lumina soarelui printre gratii iar facatorii de pace vor fi numiti criminali.

    Cei prigoniti pentru dreptate vor obosi, vor fi prinsi si batuti, iar cei din urma sunt cu siguranta niste dezaxati.

    Fericiti deci cei saraci cu duhul ca al lor este acest pamant, asta pot sa garantez. Despre imparatia cerururilor nici un cuvant.

     
    • Alex 12:06 am on 4 august 2007 Permalink | Răspunde

      Scuze, oricum

    • Alex 12:04 am on 4 august 2007 Permalink | Răspunde

      Sunt sigur ca i-ai spus si lui Coradro sa nu jigneasca…

    • Alex 12:03 am on 4 august 2007 Permalink | Răspunde

      Sunt sigur ca i-ai spus si lui Coradro sa nu jigneasca.

    • Alex Nicolescu 5:50 pm on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Alex, aia nu e o icoana, e o poza. “Vai de noi” ti se pare ca suntem mai multi?

    • Alex Nicolescu 5:49 pm on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Ion… daca vrei sa te exprimi, incearca sa o faci fara sa jignesti pe cineva…

    • Alex 12:40 am on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Icoana de pe pagina n-are nici o legatura cu continutul. Vai de voi…

    • Ion 12:39 am on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Coradro, ti-am vizitat pagina unde faci propaganda budismului. Dar cred ca poti sa o faci si fara sa insulti pe cei care nu sunt budisti…

    • Ion 12:32 am on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Coradro se pare ca nu ai habar ca Darwin nu a fost ateu.

    • Ion 12:31 am on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Coradro cred ca psihopat esti tu.

    • coradro 12:27 pm on 24 decembrie 2006 Permalink | Răspunde

      Problema religiei este mult-mult mai complexa. De mai bine de un secol stim, sau ar trebui sa stim, ca religia inseamna de fapt psihoza religioasa.
      Eliberarea, marea revelatie, obtinuta in decembrie 1989 s-a rezumat, in principiu, la a nu mai fi indobitociti de ideologia comunista ci pe calea inculcarii dogmelor religioase.
      Oare le mai putem permite marilor suboameni de incultura de ghetou, d-alde plesu, liiceanu, patapievici, cartarescu si multor altora din haita lor, cu dumnezeii lor cu tot, sa ne mai transforme copiii in psihopatii religiosi care sa se-nchine cu piosenie la strigoi sau alte aberatii halucinante inventate in epoca pietrei? Chiar putem tolera zombificarea sufletului fraged al copiilor, suflet aflat in plina formare, practicata de psihopatii adulti ce le predau religia in scoala?
      Celor interesati de psihoza religioasa, sursa si implicatiile ei la nivel individual si social, le recomand http://www.coradro.ro – in curand volumul 3. Este vorba despre Frica, despre Mareata Frica.
      Lansez un apel disperat catre toti tinerii cu bun simt: Ajutati la popularizarea ei!
      Filme documentare interesante gasiti la http://www.libertv.ro
      Va iubesc pe toti

  • Spovedeste-te fiule! 

    Alex Nicolescu 5:36 pm on 1 September 2006 Permalink | Răspunde

    fingerscrossed.gif

    Intrebare: Ce-are sula cu prefectura sau mai bine zis ce-au curatenia sufletesca si siguranta statului in comun?

    Raspuns: Biserica Ortodoxa Romana

    Sincer, mie nu mi se pare ciudat ca, inainte de `89, popa Pupius Iconoclastul, imediat dupa ce asculta spovedania voluntara – sau, mai repede, involuntara a lui Gigi Dela Bloc se juca “Da-o Mai Departe” cu sus numita spovedenie si o preda baietilor cu ochii bleu.

    Informatiile au fost intotdeauna un bun valoros, iar in respectiva perioada orice spirit intreprinzator putea duce o viata linistita din postura de preten cu omniprezenta si omnipotenta institutie a Securitatii. Chiar asa… stie cineva de ce era Securitatea omiprezenta? Va spun eu: Datorita invidiei viscerale a romanilor, marea, imensa majoritate a informatorilor Securitatii nu au fost fortati, nu au semnat nici un contract… Se ducea de placere sa-l dea in gat pe vecinul care isi cumparase cafea de la TIR-istul cartierului/satului!

    Si-atunci de ce sa condamni pe bietii prelati ca isi usurau teribila povara de a-ti cara tie pacatele? In mod normal ele erau trimise prin fax catre al de sus, examinate si eventual radiate sau indosariate, dar in acele vremuri de crunta restriste, cand ateistii conduceau tara, liniile catre Eden erau intrerupte. Si in aceasta situatie ce putea face bietul Pupius Iconoclastul? trimitea lista cu “pacatele” superiorilor lor, securistii.

    Pacatele-ti sunt iertate.STOP

     
    • Ion 11:55 pm on 3 august 2007 Permalink | Răspunde

      Pardon pentru reactia la “Spovedeste-te fiule”.

    • Alex Nicolescu 5:46 pm on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Multumesc pentru aprecieri… le consider foarte pertinente.

      p.s. nu sunt ateu, sunt agnostic :P

    • Ion 12:42 am on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Mi-e sila de blogul asta “inteligent” foc. Asa ca nu mai revin, puteti dormi linistiti. (Injuraturile le puteti trimite la dr_kraa@yahoo.com)

    • Ion 12:30 am on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Cam tembel blogul asta. Ateismul e pentru prosti…

    • Ion 12:30 am on 1 august 2007 Permalink | Răspunde

      Cam tembel blogul asta.

  • Din gradina Edenului descalecaram in apusa milenie 

    Alex Nicolescu 7:07 pm on 23 August 2006 Permalink | Răspunde

    d5bb.jpg

    Sunt o persoana profund religioasa, se numeste recidiva si am recidivat la religie dintr-un fapt banal, va explic imediat: daca e adevarat ca Dumnezeu ne-a daruit gradina Edenului si prin noi ma refer la urmasii lui Adam si ai Evei, dupa care dintr-un motiv arhi-cunoscut, “Nasul” a dat-o cotita si i-a expropriat abuziv pe cei doi, dupa ce in prealabil i-a lasat in curu gol, inseamna ca eu su probabil tu suntem mostenitorii legitimi ai gradinii Raiului. Si pentru ce i-a alungat pe “ai mei” de acolo? Ca sa dea respectivul teren in exploatare numitilor ingeri, sefilor de sectie, arhanghelii si acolitilor lor, serafimilor si heruvimilor.Okay. Care e smekeria.. simplu vreau sa mi se retrocedez pamantul. In calitate de urmas legitim al celor Doi sus-numiti, cer sa mi se restituie intreaga parcela de teren cu padurile, podgoriile, livezile, terenurile arabile si toate cladirile si structurile adiacente. Si ca sa fiu mai cu mot o sa pun copyright pe cererea de retrocedare si o inscriu la OSIM sau la ce dracu` mai trebuie inregistrata.

    In nomine Patris et Filii ei Spiritus Sancti. Amen!

     
    • jon bastardul' 5:50 pm on 18 octombrie 2007 Permalink | Răspunde

      ba’ Alex…daca te duci la OSIM merg si eu….ca sa mor de nu devenim celebrii….GARANTAT o sa tinem cateva zile primele pagini ale ziarelor chiar si pe la radio o sa fim….o sa ne dea la Gherila (dobro’ si craio’) ….:)))
      Adevarat ca ar fi ceva…
      parca si vad titlu in Libertatea : ” Doi nebuni au cerut retrocedarea pamantului lasat mostenire de mr. Adam si ms. Eva” :) ))

c
compose new post
j
următorul post/următorul comentariu
k
articol anterior / comentariu anterior
r
reply
e
modifică
o
show/hide comments
t
Du-te sus
l
go to login
h
show/hide help
esc
anulare