Ma voi sinucide intr-o zi de Craciun


53d7.jpg

De ce? Fiindca in perioada asta cu totii trebuie sa fim mai buni si mai intelegatori, si prin asta inteleg eu sa fac un bine omenirii ! Ma gandeam sa ma sinucid la trecerea dintre ani… dar e intr-o oarecare masura ridicol, sa nu se stie cand ai murit pe 31 decembrie sau pe 1 ianuarie anul urmator! Deci am hotarat ca se va intampla pe 25 decebrie. Am ajuns la concluzia asta dupa ce-am primit 5 mesaje cu urari de fulgi de nea mai pufosi decat Cocolino, si iubiri mai frumoase decat alea de la Hollywood. Am primit si un semese cu urarea ca trecerea dintre ani sa-mi fie mai usoara ca o penetrare bine lubrefiata. Oare chiar era cazul sa consume 5 centi pentru un mesaj idiot?

Eu cred ca nu.

Eu cred ca o sa ma sinucid intr-o zi de Craciun

9 thoughts on “Ma voi sinucide intr-o zi de Craciun

  1. poate nu ai mai fii asa de „pus pe sinucidere” daca ai astepta mai putin de la ceilalti! nu mai fii atat de perfectionist! asa nu o sa fii niciodata fericit! Am ajuns si eu pe aici si imi dau cu parerea! dar cine drak sunt eu sa dau sfaturi! nu ma baga in seama…ma lupt si eu cu „demonii” mei.

  2. imi pare rau ca te-ai gandit sa faci asta tocmai in ziua in care Dumnezeu vine pentru noi, pe pamant si ia trup sa ne inteleaga,sa simta suferinta noastra si pe a Lui – mai mare de un infinit de ori ….thinktwice….

  3. Ce mishto !
    Cea mai buna metoda de sinucidere este spinzurarea prin impuscare.
    Ti-o recomand cu caldura.
    Oricum, fa-o de Paste . E mai cool…

    eiliky`s edit: o sa tin cont😛

Lasă un răspuns

