Cine sunt eu?


28b9.jpg

Nu m-a lovit nicio criza de identitate, nu am caderi de memorie, nu am probleme de identificare a personalitatii si in niciun caz nu sufar de dedublare!

E foarte simplu… mi s-a reprosat ca sunt lipsit de suflet si ca sunt cinic.  Mi s-a reprosat ca sunt figurant si fitzos. Am fost acuzat ca sunt badaran si nesimtit.

Mi s-a spus uneori ca sunt dragut si amabil si alte chestii pe care n-are rost sa le insir aici.

Exista vreo cunostinta de-a mea, exista vreun prieten sau vreo prietena atat de draguta sa-si rupa 2 minute din timpul sau si sa scrie aici, simplu, scurt si la obiect cum ma vede el/ea pe mine?

Cine dracu sunt eu raport cu ceilalti???

3 thoughts on “Cine sunt eu?

  1. You are my fucking BEST FRIEND ….Cam multe acuze ti s-au adus…dar pun pariu ca acele persoane care au facut asta nu au apucat sa te cunoasca destul de bine si nu spun asta ca sa te umflu in pene ci pt ca ….Fi atent.. oricare dintre noi avem si parti negative, nu esti nici primul, nici singurul si nu o sa fi nici ultimul care are parti rele, si persoane care sa te acuze se vor gasi tot timpul..si chiar nu ai cum sa multumesti pe toata lumea .asta este..kilu’ meu ,,what the fuck ..whatever ..hai sa-ti spun cum te vad eu:
    Lipsit de suflet nu esti, figurant si fitzos nici atat…nu ca nu ti-ar placea „poate” dar nu ai cu ce ..HAHAHAHA …just kidin’g :)) ..Dragutz..doar femeile pot spune asta..ca pe urma am deveni GAY …amabil ..DA esti..In schimb mai esti foarte INCAPATANAT, CERTARET, stai cam prost cu nervii si te ataci prea repede…si nu prea accepti sfaturi ..”in afara de cele legate de femei ..asta trebuia sa ramana intre noi ..shet ” dar tot raul inspre bine😉 ..You are my fucking BEST FRIEND…

  2. din cate am vazut si citit mi-ai creat impresia ca esti un tanar extrem de inteligent ,nonconformist ..iar atitudinea ta fata de viata mi se pare una la care as indraznii sa ader cu cea mai mare placere…te pup si ramai asa ..lumea va incerca in timp sa iti coloreze pe chip alt zambet ..mai matur ,mai demn de o societate limitata insa …ramai suflet imnainte de orice!

Lasă un răspuns

