Ieri


1023.jpg

Nu mi-a placut ieri, cu toate ca ar fi trebuit sa fie o zi frumoasa. Nu a fost. Mai precis a fost o zi de cacat.

Mai intai a fost cuvantul (in cazul meu cuvintele): „Ia-l si pe Adi si hai sa bem in patru…” cuvinte fatale din gura unei femei fatale.
Mai apoi Adi nu a avut altceva mai bun de facut decat sa se duca la fotbal si sa-si foloseasca piciorul pentru tentative de yoga.

Mai rau, de ce a trebuit sa foloseasca nenorocita de chiuveta pe post de carja? De ce a trebuit sa o smulga din perete doar pentru ca-l durea piciorul? Imi vine in minte replica moromesciana: „Va imbolnaviti si voi cand nu trebuie!”
Noaptea nu se putea sfarsi mai frumos… decat printr-o vizita inopinata la Urgente… A, ba da se putea… mi-am luxat coloana. Cel mai trist e ca nu-mi aduc aminte cum am reusit performanta. Si mi-am pierdut si bricheta!

Concluzia: feriti-va de ieri!

One thought on “Ieri

  1. Pingback: Ierarhul Alexandru « Eiliky`s Lair

Lasă un răspuns

