Metrorex – Marea teapa


metrorex.jpg

Una din marile mele nedumeriri din ultimul timp se leaga de atitudinea celor de la Metrorex referitor la mine, contribuabilul de rand.

De aproape doua luni sunt nevoit sa ma chircesc in trenuri din ce in ce mai scurte, carora le dispar subit vagoane. Ce se intampla cu aceste vagoane nu stiu, important este ca ele lipsesc din garnitura trenului (trenurilor). Mai intai au fost garniturile cu cate un gacon lipsa, mai apoi au aparut cele cu cate doua, acum si-au facut aparitia trenuri carora le lipsesc 3 sau chiar patru vagoane.

Daca eu platesc aceeasi suma pentru abonament ca si in perioada in care trenurile aveau garnitura completa (o tempora!), inseamna ca Metrorex ma fura pe fata, punanadu-mi la dispozitie garnituri incomplete.

Dar nemultumirile mele nu se opresc aici: trenurile vin din ce in ce mai rar. Aseara am ajuns la Unirea la 11.01 PM, trebuia sa ajung la Tineretului la 11.00, deci eram in intarziere deja cu un minut. Cronometrul arata ca ultimul tren isi facuse trecerea cu 5 minute mai devreme, mi-am facut un calcul mental si speram sa ajung la 11.10, dar stupoare… pe la 11.20 si-a facut si trenul „meu” aparitia cand.. stupoare marita, trenul pleaca la si `30… ca doar e ultimul tren. :((

Metrorex nu afiseaza nici un orar, niciunde… traficul lor este reglementat de cineva, sau merg dupa cum „li se scoala”? Daca ei vor sa introduca un interval intre curse de 30 de minute, cine ii impiedica sa o faca (deja o fac dar nu regulat, inca)? Ce drepturi am eu in calitate de cumparator al serviciilor lor? Cum ii pot eu convinge/forta, in aceeasi calitate, sa imi ofere exact ceea ce eu am platit… in avans?

Numai zic nimic de intervalele 7.00-9.00 AM si 5.00-7.00 PM, in care trenurile lor seamana cu niste conserve bine indesate…

22 thoughts on “Metrorex – Marea teapa

  1. Este adevarat ca trenurile sunt aglomerate la orele de virf,dar o parte din vina o are si calatorii,care vor sa se urce numai la primul si ultimul vagon ca sa fie mai aproape de scara. Am vazut de foarte multe ori se sta la rand pt. scara rulanta direct din vagon in loc sa se coboare din tren.La peron nu se permite coborarea si apoi urcarea calatorilor din tren,toate acestea cu toate ca multi nu cread duc la prelungirea timpului de stationare si marirea intervalului de circulatie.O alta cauza este ca nimeni nu a prezis (mai ales din cauza traficului infernal de suprafata unde ratb-ul ramane blocat in trafic) atunci cand sa construit un asa mare nr. de calatori.

  2. Metrorex :Casierele au fost trimise la specializare, cursuri de „alba-neagra”, cumperi un abonament -dai bancnota da 100 iti da rest in bancnote de 5lei /si-ti da una mai putin dai bancnota de 50 la rest iti baga bancnote si de 1leu ….special sa-si traga 1leu
    te pomenesti ca sunt singurul patit ……..si nu odata!

Lasă un răspuns

