Ierarhul Alexandru


front-copy.jpg

Astazi pentru prima oara in 23 de ani mi se ureaza la multi ani… de Sfantul Alexandru…

 

Am primit urari de la necunoscui, de la cunoscuti… si chiar si de la prieteni.

Totul a inceput aseara cand proprietara apartamentului in care locuiesc m-a sunat sa imi ureze la multi ani… bla – bla… (scopul ei nu-foarte-bine-ascuns era sa afle daca am reparat chiuveta de care aminteam mai ieri… oricum frumos gestul ei, indiferent de motivatie). Si in felul asta a fost prima intr-o lunga perioada de timp care sa-mi ureze la multi ani de ziua numelui!

Acum am primit felicitari si urari de bine de la atatea persoane… de la cea mai importanta persoana pentru mine… de la persoane total virtuale si straine de persoana mea, de la cunoscuti cu care am pierdut legatura (sa ne fie rusine) , de la prieteni (doar 2 prieteni mai am?).

Una peste alta sunt fericit…

Later edit: Imi cer scuze tuturor celor care mi-au facut cele mai frumoase urari dar eu ca un aiurit care este am uitat/omis sa le raspund. Va multzumeste tatutzu!!!😀

4 thoughts on “Ierarhul Alexandru

Lasă un răspuns

