Limba Romana, incotro?


limba-romana.jpg

Doamnelor! Domnisoarelor! Domnilor! Mai animalilor!!! Ce aveti cu sarmana si dulcea limba Romana?

Ce v-a facut ea?

Cu ce v-a gresit?

De ce o schingiuiti?

De ce va bateti joc de limba asta?

Nu sunt incuiat, folosesc destule englezisme, americanisme dar asta mai ales prin natura serviciului (aka job-ului) si inteleg sa nu ma isterizes cand cineva isi condimenteaza discursul cu un trend sau OK.

Dar sa ajungi la o exprimare de genul celei gasite aici, sa ma ierte Dumnezeu, dar e aberant!

Ma uitam pe blogul unui prieten si coleg si, evident, valul navigarii web… m-a purtat pe blogul de mai sus, am ramas socat.

Citez mai jos din kiddo:

[..] acum doo veri when it was all nice and pink and fluffy, de 15 iulie , de momentul in care m-a luat de manuta si mai aveam un pic si ma topeam toata and all i had to say was “o sa-mi fie dor de tine”[…]

7 thoughts on “Limba Romana, incotro?

  1. Dar vai domnisoara… mea culpa!
    Cata impertinenta din partea mea sa imi dau cu umila parere despre maretul blog al si mai marete deea @ leoburnett😀
    Dupa cum (sper ca) ai observat comentariul mai sus mentionat a fost facut aici… Eiliky`s Lair si aici eu sunt Alfa si Omega, eu tai eu spanzur, eu zic despre blogul tau ca e aberant.
    Eu zic sa-ti arunci un ochi aici: http://razvan.seopedia.ro/2006/08/23/blogurile-sunt-facute-pentru-a-fi-citite/
    Din nefericire blogului tau nu ii lipsesteun layout lizibil (vezi, am scris layout!), mult mai grav: ii lipseste substanta.
    Este facut de un copil nedospit, adeptul formelor fara fond. Si ca sa ma exprim pe limba ta: Grow in sus Kiddo!😉

  2. Sincer, chiar conteaza cine sunt eu? Vezi About/Despre mine/etc… daca te intereseaza
    Sunt *cineva* care isi da cu parerea despre alt*cineva*.
    Si crede-ma infatuare nu are legatura nici cu televizorul nci cu internetul, nici cu faptul ca *cineva* e prea cool sa mai vorbeasca in romaneste si prea uncool sa scrie in engleza.
    Alege una dintre limbi si limiteaza-te la ea domnita!

Lasă un răspuns

