I love Microsoft


ilovems.jpg

Exagerez… nu iubesc Microsoft, dupa cum ar insemna ca exagerez daca as spune ca urasc Apple sau Red Hat, cu toate ca n-ar fi intru totul neadevarat. Ma seaca ipocrizia si in situatia asta ma simt fortat sa le reamintesc tuturor celor care injura in stanga si in dreapta MS ca (in proportie de cel putin 90%) se folosesc fie de sistemele de operare Windows, fie de Office, fie de Internet Explorer.

Ok… si atunci de unde atata ipocrizie? Ce rost are sa iti bagi si sa iti scoti si sa injuri pe la toate colturile produsele Microsoft dar cu toate acestea sa te folosesti de ele? Daca nu iti place salamul de Sibiu nu cumperi – nu mananci, in nici un caz nu il cumperi si te apuci sa te plangi oricui te asculta ca tie nu iti place salamu` de Sibiu, ca e prost, e uscat, e gras si pe deasupra mai e si scump, cand pe toate drumurile gasesti parizer moka. Ma insel eu?

Eu sunt multumit de produsele Microsoft, eu nu le injur. Si in nici un caz nu as inregistra domeniu http://www.salamdesibiu.ro pentru a redirecta catre http://www.parizergratis.ro cu rugamintea de a alege parizerul gratis, asa cum au facut cei care au inregistrat IE7.com. Castraveti!

S-ar parea ca nu numai romanii sufera de invidie cronica.

10 thoughts on “I love Microsoft

  1. WHOIS results for ie7.com
    Dates: Created 08-mar-1999
    nu cred ca pe atunci s-a gandit baiatu ca o sa exista Internet Explorer 7. Si daca tot il mai are si-acum, si e fan Firefox, de ce sa nu-l promoveze?🙂

  2. Iti cumperi o dacie model 1982!
    Te folosesti de ea si o injuri. Pt ca e o rabla necesara care e plina de defecte de fabricatie si pentru orice upgrade de rulment iti papa banii !
    E un rau necesar!

    Folosesc numai linux! Tu nu, pentru ca nu poti !
    Are si Linux-ul probleme insa e gratis !
    In povestea ta MS e parizerul rau si scump iar Linux e sibiul moka! Got it?!

  3. Daca era baiat bun ii dadea un mail lu` nenea Ballmer si ii zicea ca ii doneaza domeniul, iar daca era baiat distept se alegea si cu un cadou dragutz cat sa il motiveze pentru o astfel de donatie. Si cred ca esti de acord cu mine ca microsoft are potentialul de a motiva pe oricine, sau aproape…
    Si cine nu ar avea nici un interes ca domeniul IE7.com sa treaca sub aripioara calduroasa a MS? >:)

  4. Mr. Firefox… my bad… nu e parizer, e salam Victoria sau ce vrei tu… nu sunt prea in tema… e ce salam vrei tu.🙂
    S-a inventat transportul in comun, nu iti place dacia, mergi cu trenul/tranvaiul/vaporul sau daca ai o fire mai sportiva sau aventuroasa folosesti bicicleta sau deltaplanul.
    Nu vine nici un bodyguard de la Renault sa te capaceasc daca nu mergi cu Dacia. Got THAT?
    Tu folosesti linux fiindca probabil ai de ce. Eu nu am de ce, eu sunt comod, mie imi place XP-ul mie windows mi se pare sistemul de operare ideal pentru mine.
    Eu nu sunt administrator de sistem, sunt utilizatorul mediu de PC, mi-am incercat norocul de cateva ori cu niste distributii si m-am lasat pagubas. Sunt mult prea stufoase pentru mine, poate pentru altii sunt exact ceea ce au cautat toata viata. Si cu toate astea Windows XP are 83% din piata sistemelor de operare, pana pe la vreo 95% intra 2000/2000 Server si 95/Me restul e Mac OSX si un pic de Unix, Linux e miiiiic rau de tot.
    De ce oare?

  5. linux nu are parte de reclama pe care o are un produs microsoft – asta in primul rand. in al doilea rand, cei care intretin distributiile mari (cei mici sunt.. mici :D), ar trebui sa se „uneasca”, sa-l promoveze, sa-l faca brand, sa stie lumea. intrebi pe strada un om daca are calculator, si ce sistem de operare are, nu stie, el stie: „windows”.
    chestii de genul: „linux e moca!! sa moara windows! huoo!” – sa fim seriosi. in primul rand fiecare are dreptul sa aleaga ce foloseste, si sunt de-acord cu Eiliky, si mie mi-a fost lene, si eu am folosit Windows pe desktop si pe servere instalam linux, si-l promovam. Daca e sa intram in discutii de genu asta, Mac OS X e cel mai tare, dar pana la urma asta e.. doar parerea mea🙂

  6. Pingback: disputa

  7. Tocmai asta e duda… nu tot ce zboara se mananca, nu tot ce e bun pentru X e bun si pentru Y, chestie valabila in orice domeniu si oriunde in lume. Si cu toate ca multi sunt de acor cu asta, uita in secunda imediat urmatoare si incearca sa-si impuna preferintele.

  8. Pingback: Cum ajunge populatia la mine? « Gândul lui Alex (aberând în barbă)

Lasă un răspuns

