Wait And Bleed


I felt the hate rise up in me, kneel down and clear the stone of leaves, I wander out where you can’t see, inside my shell I WAIT AND BLEED!!! […] This is not the way I pictured me, I can’t control my shakes! How the hell did I get here? Something about this, so very wrong […]
GOODBYE!!!!
You haven’t learned a thing
I haven’t changed a thing!

––––––––––––––––––––-

Brucan folosea un apelativ interesant la adresa bastinasului roman: „Stupid People„. Desi sunt unul dintre cei care l-au injurat cu sarg cat a fost in trecere pe la noi pe Pamanat, recunosc, ma recunosc uneori in expresie. Astept doar sa ma trezesc la realitate si sa realizez odata pentru totdeauna ca viata e un banc sec si ca iti trebuie un umor aparte pentru a o intelege, altfel risti sa ramai cu ochii in soare si sa calculezi care sunt sansele ca in respectivul banc sa fie ceva de ras. Ei bine in momentele (al dracu de rare) de maxima genialitate care ma caracterizeaza, mi-am dat seama care e smecheria: nu trebuie sa intelegi bancu`, important e sa dai impresia ca l-ai inteles si sa razi din toti rarunchii, cu gura pana la urechi. Sau zambesti superior cu morga unui lord englez.

Relativ la bancurile seci pe care cei Trei ni le rezerva… ooooh… la ultimul am ras de m-am prapadit! Cu lacrimi. Cu toate ca n-am inteles poanta. A fost prea seaca pentru gustul meu de copil de taran neumblat. Cu toate ca stiu si eu ca popi si politicienii fac cu totul altceva decat zic si promit… si totusi… nu e nici politician nici popa. Iar eu nu sunt Stupid People, nu la infinit!

2 thoughts on “Wait And Bleed

Lasă un răspuns

