Cum ajunge populatia la mine?


Unii ma „citesc” (putini), unii ma cauta (putini), altii nimeresc, iar acestia din urma nimeresc uneori foarte aiurea:🙂

how to remove WGA – ai venit exact unde trebuia!

versuri despre pizda – ai venit exact unde nu trebuia!

cine sunt eu? – mosule, nu te pot ajuta, mi-am pus si eu intrebarea asta si n-am rezolvat nimic.

ziua judecatii – pe Antena1 sambata parca, sau la mine, non-stop

t – wow! si… Google chiar te-a trimis la mine pentru atata tot?

ganduri – nea… serios acum tu ce iti doresti de la mine?

cel mai tare linux – nu servesc…!

cronica mesterul manole – nu stiam ca are o cronica, oricum la mine o gasesti

very best of freddie mercury – Freddie is the very best

gradina edenului – Corect, vreau sa depun o cerere de retrocedare.

a murit tiesto? – NU!

melodia lu cleopatra stratan – Tu di air port!

ceva de ras – get laid!

poze cu papusi – asta m-a lasat fara grai…

Lasă un răspuns

