Cleo + Ghita = HardCore Love & stuff.


Din nou…

De la prima intrare referitoare la „copilul minune al showbiz-ului romanesc” (asa cum tot mai des este numita) si al ei Ghita, am ajuns sa fiu sufocat continuu si indopat cu aceasta mostra de cvasi-cultura, am dezvoltat o alergie la Ghita si mi-a ajuns pana in gat de portita si de infidelitatea susnumitului fata de susnumita de trei ani…

Ieri am primit doua mess-spam -uri… ambele pe aceeasi tema.. o dezvoltare imaginara a dialogului dintre Cleo si Ghita. Iata ce isi transmit cei doi:

Nu ma mai astepta diseara la portita, mi-am gasit alta gagica! Semnat, Ghita;

Nu mai am nici bikinei, nu mai am nici chilotei si te astept in gradinita las-o dreak de portita… Semnat, Cleo.

Evident m-au amuzat, dar totusi este incredibil ce ecouri are depravarea asta comerciala… cred ca sunt vreo trei cupluri ale momentului…. Irinel & Monica, Romanita & (sotul?)/amantul si, evident, Ghita Virtualul si Cleo Nepubera.

3 thoughts on “Cleo + Ghita = HardCore Love & stuff.

  1. Am mers in Utopia si s-a ascultat piesa asta in interval de 2 ore de cel putin 6 ori.. imagineaza`ti cat de penibil a fost.. am plecat de acolo cu gandul sa scap de stresul provocat de repetarea prosteasca a unei piese puerile, care la inceput era comica, dar.. a devenit annoying.. in Chicago.. ei, domnu` meu.. ce sa vezi? Aceeasi treaba. Cleo „rula” si acolo.. saraca`… tot dupa Ghita suspina.. Just Great.

Lasă un răspuns

