Pedichiura Franch Model şi Epilat Lung


Astăzi poftind la o şaorma – eu şi colegii mei – ne-am satisfacut pofta la Doner în Crângaşi. Şaorma a fost excelentă, mai mergem acolo, dar la ieşire m-a izbit în moalele ochiului billboard-ul unui salon de cosmetică, am stat câteva secunde să-mi revin, am mai stat câteva secunde şi după ce mi-am revenit, i-am invitat şi pe respectivii colegi să deguste literatura contemporană, au stat şi ei să-şi revină şi, bineînteles nu puteam rata ocazia de a face o fotografie (sărumâna Marengo pentru mirobolanta fotografie!) special pentru blogul meu!😉

Doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, în premieră naţională şi mondială… ză ciouzăn uan:

anunturi.jpg

12 thoughts on “Pedichiura Franch Model şi Epilat Lung

  1. esti un prost si jumatate..in ce secol traiesti de nu stii k exista epilat scurt si lung….cum sa te gandesti la lungimea firului de par? doamneee…..

Lasă un răspuns

