Coz you`re a loser


Discutie pe Yahoo Messenger:

Retardul: sal all invisible
Eu: salut…
Eu: cine esti?
Retardul: mishu
Eu: mishu care?
Retardul: unul de pe net
Eu: … si ce treaba am eu cu `mneata?
Retardul: am gasit id-ul tau pe un site
Eu: aham
Eu: okay
Retardul: de unde esti?
Eu: din Debrecen
Retardul: unde e asta?’0
Eu: in Magyarorszag
Eu: Ungaria cum ziceti voi
Eu: de ce intrebi?
Retardul: care noi ? romanii?
Eu: aham
Retardul: intreb si io
Retardul: asa
Eu: adica n-ai ce face
Retardul: ba da
Eu: se vede
Retardul: dar imi place sa vb pe net
Retardul: cu fetele
Retardul: [face cu ochiu`]
Eu: pai ai cam dat-o in bara aici
Retardul: de ce?
Eu: vezi imaginea? (ask.png)
Retardul: da
Retardul: si???!!
Eu: bun…
Retardul: nu conteaza
Eu: hai.. bafta si spor la orice ai face tu
Retardul: am auzit ceva despre fetele unguroaice
Retardul: ca cica sunt firbinti… asa e???
Retardul: siapoi te las
Eu: nu mai bine te duci la scoala?
Eu: si ma lasi de-acum?

Concluzia: amuzanti dar plictisitori…

2 thoughts on “Coz you`re a loser

Lasă un răspuns

