10 pentru Romania


… eu i-as da 5 (cinci), de incurajare, iar pentru cei ce au alcatuit „topul”, pentru cei ce au ales am rezervat nota 4 (patru). Eventual si absente nemotivate.

Romanii l-au ales pe Traian Basescu, presedintele Romaniei, drept cel mai bun politician. Ok… aici este de discutat, se poate dezbate, polemiza, insa nu este o alegere foarte injusta. Eu sustin ca Basescu este produsul politic al unei tari in continua transformare. Am crezut si inca mai cred ca am facut cea mai buna alegere cand m-am inscris in PD/OSPD, cand am participat activ la campania electorala, cand l-am votat… Multe promisiuni nu s-au materializat, putine da, altele sunt pe cale… Se poate deci, nu regret alegerea facuta.

George Becali in schimb reprezinta produsul clasei de jos, Becali ii reprezinta pe inculti, pe sferto-docti, pe stelisti, pe tiganii din Ferentari si altii de teapa lor. Becali este al doilea politician al tarii? Beeecaliiii?!

Legalizati prostia, impuneti hotia ca ideal, puneti o manea imn de Stat, inlocuiti nationala de fotbal cu Steaua, aboliti dreptul la exprimare si instaurati domnia pumnului in gura, dizolvati Parlamentul si chemati galeria sa ne faca legile!

Iar cand le veti face pe toate cele de mai sus eu o sa traversez Marea Neagra inot si o sa cer cetatenie in Azerbaidjan!

5 thoughts on “10 pentru Romania

  1. of, cat adevar graiesti Alex!dar ai uitat sa-l amintesti pe al treilea „mare politician” (cu grave probleme comportamentale), CVT.daca pe locul doi si trei romanii au votat pentru astfel de oameni, atunci ne meritam soarta pe deplin!

  2. Ce sa-ti zic… aberezi mult.. vorbesti fara sa te documentezi serios.. si nici nu ai un background al intamplarilor.. just fyi becali este un al doilea Antonescu pentru tigani.. faptul ca le-a platit factura la energie electrica nu inseamna ca ii simpatizeaza.. nu sunt un sustinator al lui.. doar ma deranjeaza sindromul asta romanesc de stie-tot.. Ca exemplu, ~ 99% din romani, daca sunt intrebati despre evolutia dolarului vor spune ceva si vor prezice diverse chestii iar o mare parte vor invoca si cauzele fenomenului.. ceea ce nu ne face un popor de analisti economici/financiari..
    Cam la fel ai facut si tu acum cu post-ul asta.. nu stau sa ma iau de fiecare traznaie pe care ai scos-o ca-s prea obosit.. dar ai putea sa recistesti si sa analizezi.. apoi sa tte intrebi: cunosc eu oare ce vorbesc (ma rog, scriu)?

    In rest, vad ca ai evoluat ca stil, postul este clar, concis si intr-o romana frumoasa..

    PS: crezi ca daca traversez Dunarea inot o sa ajung la iranieni?🙂 j/k
    PPS: Nu o lua personal, acum am ajuns si eu acasa si dupa atatea ore de munca tre’ sa i-o trag si eu cuiva :))

  3. Nea Dane.. eu nu ma dau politolog, nu sunt analist , dar asta nu ma impiedica sa am o parere si sa mi-o exprim public… cam atat!

    Eu nu chestionez motivele pentru care Becali e un retard… nu ma intreb de ce e nebun si nu ma intereseaza cine a fost Basescu.

    Eu vorbesc despre fapte. Asa cum le vad. Mai exista dreptul la opinie in Romania 2006-2007?

    Mersi de aprecieri!
    In functie de locul de unde pleci ajungi ai sanse sa ajungi in toate tarile strabatute de Dunare.
    Stai calm nu o iau personal, sunt prea smecher :)… si totusi.. ai incercat cu o femeie?

Lasă un răspuns

