De ce Zoso & co. rulez


Citeam ieri parca un articol pe Inquirer despre Linux vs. Windows, mai precis de ce Linux nu se va putea compara in vecii vecilor cu Windows. L-am citit pe fuga, dupa care l-am citit pe indelete si, dupa ce l-am rumegat ca un erbivor informational (vai ce figura de stil frumoasa am facut), am realizat ca nu numai romanii sunt baieti destepti asa cum am invatat la scoala.  Ba mai mult, analiza aia lucida, in special concluzia trasa la final de articol mi-a ramas in minte iar astazi, deschizand dashboard-ul propriului blog si frunzarind articolele de „top” mi-am adus aminte de lupta dintre blogosfera si Zoso, dintre blogosfera si gasca lu` Zoso.

Eh… e o comparatie fortata, dar adevarul este ca Zoso este King of the Hill intr-o blogosfera emergenta, iar netoo nu este altceva decat oglinda societatii romanesti de continua tranzitie (bleah). Sa incerci sa ii detronezi inseamna sa crei sa devii ca ei, sa te transformi chiar in ceea ce acum combati, asa ca domnii si/sau doamnele din spatele blegoo… mult succes!

2 thoughts on “De ce Zoso & co. rulez

  1. ma indoiesc ca cineva competitioneaza cu zoso. lets be serious. a,, ca se incearca o departare de el si genul de blog promovat de el, da. oricum, acolo se merge si se comenteaza pentru ca e „trendy, si pentru a-ti face reclama. bloggerii micuti comenteaza la orice basina data de zoso, in speranta ca cineva se va minuna de ineptiile scoase de ei si va da click pe linkul pus la dispozitie. cam asta reprezinta blogul sau acum, si nu, nu ii contest popularitatea.

Lasă un răspuns

