eMAG – o experienta diferita…


In mai s-ar fi implinit un an de cand venisem in eMAG, n-a fost sa fie. Am plecat marti, 22.01.07.

Acum stau acasa si scriu pentru prima data dupa mult timp, pentru prima data folosindu-ma de noul meu laptop (mai tineti minte, mi-am luat laptop :D) a trecut ceva… Intre timp Eloa a cedat coroana entitatii Gramo. Intre timp am plecat din compania unde in nici un an de zile am invatat mai multe decat este recomandat de Uniunea medicilor psihanalisti din Romania.

Pana sa ajung sa lucrez la eMAG, ii vedeam pe cei de acolo ca pe niste supermani ai vanzarilor online, mai ales din postura mea de angajat al unui site concurent, emania.ro… La discutii cu diferiti furnizori, unii sau altii ne mai aruncau cate o cifra, referitoare la vanzarile emag-ului… Ma ingrozeam.

Mai tarziu in perioada Ultra Pro, le-am rezervat o doza buna de respect, dar am ajuns sa-i ignor intr-o oarecare masura… nu mai erau concurenta directa, nu mai erau concurenta mea directa, eu avand cu totul alte sarcini.

Si a venit si momentul in care m-am despartit de Ultra Pro, tocmai pentru eMAG! Echipa de acolo m-a cam lasat cu gura cascata… Vlad, Razvan – cei mai apropiati coaboratori o buna perioada de timp mi-au dat cateva lectii de profesionalism pe care am incercat sa mi le insusesc in ritm de Lambada…

WARNING – Spoiler:

Cam asta asta este secretul eMAG-ului: nu preturile mici (asta e o legenda), nu promptitudinea (nu ca n-ar exista), sau orice alta poveste care a circulat pe forumuri, bloguri sau mai stiu eu la ce foc de tabara, ci oamenii, incepand cu cei care au pritocit ideea si au creat eMAG ca din nimic, continuand cu aceia care au saltat calitatea site-ului si a serviciilor oferite prin eforturi sustinute si, nu in ultimul rand, cei care s-au straduit sa impuna standarde in comertul online din Romania.

S-a inteles si acolo in spate? OAMENII!!!

Ideile se ofilesc atunci cand nu sunt sustinute de oameni capabili, iar oamenii capabili se ofilesc atunci cand nu sunt sustinuti.

😉

p.s.: you cut me deep Shrek, you cut me real deep!

8 thoughts on “eMAG – o experienta diferita…

  1. I won’t be so sure🙂 Gramo was boingboinged si d’aia a luat-o un pic in sus. Daca mai scrie Eloa un post cu titlul „Sunt goala” sau ceva asemanator,… sigur isi recastiga coroana🙂

  2. hehe, te-ai prins si tu? eu astept cu nerabdare sa intre pixmania pe piata rromaneasca (hint: au domeniul cumparat din 2003), atunci o sa vedem daca afacerea bazata pe relatii de rudenie in loc de competenta tine in fata unui concurent serios… pentru ca momentan emagii n-au concurenta, caricaturile gen pc garage and friends is firme de buzunar care n-au sanse sa creasca din cauza ca trateaza mana de clienti care le vine cu sictir corporatist.

    si la emag nu prea mai sunt oameni, de pare ca au talentul sa tina maimutele, si aia care ar putea sa faca treaba pricep pana la urma ca n-au cum sa avanseze si pleaca😉

  3. hehee… le uram bun venit LUGeek`s😛

    cam asa, esti pe-aproape… dar de dragul corectitudinii, in eMAG inca mai sunt oameni capabili, destui cat sa tina firma in spate. Cand vor pleca si ei, probabil ca ultimul va stinge lumina.
    Asta daca nu se schimba ceva… in atitutinea celor in masura sa schimbe.

  4. Emag ul a plecat la drum cu o echipa mica, exista si promovari pe criteriu de nepotism, dar trebuie recunoscut ca este un model pentru restul magazinelor on-line. Au un model pe care l-au dezvoltat cu succes, au sau au avut cativa oameni care au facut extrem de multe ptr ei.. vlad(de mai sus), programarea(unde inca sunt multi baieti destepti).. nu mai stiu la vanzari cum stau… Desprte cei care le doresc raul… sa se mai gandeasca.. deoarece inca este o companmie care creste… asta ar trebui sa spuna ceva nu?? Iar despre cei care au plecat.. au plecat ptr ca probabil au prins ceva mai interesant, nu ptr ca ar fii fost foarte rau acolo… Parerea mea

  5. Vlad… (V?) nu te contrazic, emag este un model de succes, n-am zis nimic de promovari „nepotiste”, nici macar nu m-a interesat aspectul.
    Nu vreau sa par egoist, nici macar nu sunt (:P), problema mea e legata de relatia mea cu firma. In schimb cred stiu ca nu sunt singurul care a plecat datorita politicii absurde (zic eu) de HR (fara nicio referire la Cornelia).
    Si ca sa revin… da, eMAG va continua sa creasca.

Lasă un răspuns

