Diferenta dintre Gramo si Stefanov


 handsup.png

Pai din cate am observat eu, diferentele ar fi de:

nume: Gramo egal Stefanov

numar: doi egal unu

statut: privat egal public

(probabil diferentele sunt mai multe)

Nici nu mai stiu sigur cand am facut cunostinta cu Gramo… cred ca mi-am castigat la un moment dat dreptul la o iesire cu ea, entitatea Gramo (de dragul corectitudinii am cautat intrarea din blog dar nu am mai gasit-o), daca ma gandesc mai bine, intalnirea asta virtuala s-a petrecut prin septembrie 06… acum aproape 5 luni. 5 luni, in care am citit cu o oarecare regularitate Gramo`s World, 5 luni in care am schimbat si vreo 2-3 replici, 5 luni in care, nu intotdeauna am fost de acord cu ideile promovate de Gramo(boy/girl).

Dar au fost 5 luni in care nu imi aduc aminte sa-mi fi pus problema cine este si ce face Gramo in afara de blogging… De ce? Fiindca am si eu o viata publica, am un serviciu etc, toate fara legatura cu viata personala, sau blogul meu de la wordpress.

Au fost cateva saptamani in care am rasfoit blogosfera in graba si cu poticneli… dar astazi mi-a atras atentia postul celor de la netoo am am sapat.. am citit, m-am ingrozit.. m-am speriat, m-am mirat, m-am amuzat, m-am ingrosit din nou… in fine.. am reluat de cateva ori aceleasi stari pe masura ce parcurgeam articolele, intrarile din cine stie ce bloguri sau comentariile la ambele categorii.

Nu e prea greu sa observi ca majoritatea covarsitoare a blogosferei s-a raliat in sprijinul lui Gramo. Din nefericire verdictul s-a dat deja, orice atitudine, orice reactie ar fi tardive acum. Poate doar daca Stefanov v-a reusi sa faca opinia publica/academica sa priceapa ca este o diferenta enorma intre el (Stefanov) si el (jumatate de Gramo).

Succes Gramo boy, succes Gramo girl, succes Gramo bebe!

One thought on “Diferenta dintre Gramo si Stefanov

Lasă un răspuns

