Nescafe Xpress – Teapa sau Nesimtire


Sunt mai lenes comod din fire astfel incat prefer sa beau cafea 3 in 1 decat sa stau sa-mi prepar o cafea clasica. Am totusi scuza ca fac cea mai proasta cafea pe care nu o vei bea nicio data.

Deci, de obicei beau 3 in 1, de obicei Nescafe, de obicei Strong (verde :P). De cand au venit caldurile astea criminale am trecut la plicurile de Frappe, tot Nescafe, dar care spre deosebire de 3 in 1 clasic, se prepara cu apa rece sau foarte rece.

De ceva timp insa a aparut un nou produs marca Nescafe Xpress imbuteliat intr-o sticluta draguta si livrat in doua sortimente Cafe Latte si Cappucino.

Problema e ca intr-o sticluta de-aia mica, dupa ce i-am terminat continutul am turnat un plic de Frappe si am pus apa… [shake it]… si.. n-o sa va vina sa credeti.. am obtinut Xpress !!

Diferenta de pret este urmatoarea: plic Nescafe Frappe – 0,5-0,6 lei vs. Nescafe Xpress – 5,4-5,8 lei

Imi scapa mie ceva?

6 thoughts on “Nescafe Xpress – Teapa sau Nesimtire

  1. ASTA INSEAMNA SA FII DESTEPT….te rog frumos….apreciaza ideea, si munca oamenilor…MANI …PULAREA aia face toti banii iti spun eu ….

    bv tie ca ai descoperit ….. varianta economica …. tx for sharing

  2. sa stii ca si eu am descoperit-o de curand…cafeluta asta…si imi place.de fapt eu nici nu beau cafea normala..clasica..esspresor,ibric,etc.,de nevoie cum o beau altii,o beau dupa ce ii pun o tona de lapte,doar pt gust :D:D:D.si iti multumesc pt descoperire.pt ca sticluta de nescafe xpress are gura destul de larga si intra si niste cuburi de gheata…mmm…minunata o sa iasa si varianta cu plicul :)):))…ce sa zic?merge pofta buna? :)):))

  3. necafe este cea mai buna cafea pana la ora actuala eu lucrez la expresoare de cafea si stiu diferenta la ei .cred ca laptele face toti banii.

Lasă un răspuns

