Ramai perplex: Episodul 1 – iCrazy


Lumea asta evolueaza mult prea repede pentru mine, sincer la capitolul tehnologie, cu cateva mici exceptii – Pentium4, OLED, CCD – n-am inteles prea multe din ultimii 10 ani. Asa sunt eu mai incet (mai conservator – intr-un limbaj elevat).

Pana la urma care e problema mea? Sunt unul dintre romanasii aia care ii injura pe bogati pur si simplu pentru ca sunt bogati. Intr-un fel.

Adevarul e ca nu mi-a placut niciodata Apple. Cred ca am mai spus-o deja in cateva ocazii. Si cu toate astea nu ma pot abtine sa nu ma minunez de industria ce s-a dezvoltat in jurul brandului Apple. Astazi, in mijlocul unei sesiuni de stumbling pe net, am descoperit topul celor mai trasnite accesorii pentru iPod.

Pe primul loc se claseaza iBuzz, o jucarie, care atasata la un iPod va vibra in ea sau imprejurul lui in functie de ritmul muzicii. :)) iCrazy nu? Pentru iubitorii de senzatii vibrante si, evident, pentru cei pasionati de iPod & gadgets, veti gasi o jucarie similara chiar in la noi, in romania. Nu va panicati, am cautat eu pentru voi. E aici, la Nefertiti Sex Shop.

Have Fun kids!

4 thoughts on “Ramai perplex: Episodul 1 – iCrazy

  1. Ai un ipod, personajul mcdonald, google, etc., cand ai construit brandul destul de puternic poti vinde si rahat cu logo-ul industriei de marketing construite. Asta e lumea pe care am construit-o noi🙂

Lasă un răspuns

