WLW – Windows Live Writer


Acesta este primul meu post scris prin intermediul Windows Live Writer. Primul dintr-o serie cat mai lunga (sper eu – iar fanii aplauda).

Am dat jos installerul, l-am rulat, nu era uscat s-a conectat la internet si a inceput sa se instaleze in sistem. Mi-a cerut adresa blogului, userul, parola si, din proprie initiativa, am configurat proxy-ul. La randul sau WLW a analizat cu atentie my precious blog, i-a furat style-ul pentru a-mi oferi mie, umila dumneavoastra gazda ocazia de a previzualiza postul mai inainte de a-l urca pe net.

WLW are o interfata placuta – Vista Style – si, la prima vedere – pare la fel de usor de utilizat atat de un incepator cat si de un bloger hard-core. Cred ca este dragoste la prima vedere (va tin la curent).

Hai, upload!

 

p.s. As vrea un corector pentru limba romana, va trebui sa verific daca exista asa ceva.

p.p.s poate fi downloadat de aici

One thought on “WLW – Windows Live Writer

  1. Pingback: Offline blogging « Gandul lui Alex (aberand în barba)

Lasă un răspuns

