Riluaran?


Riluaran… nu stiti ce inseamna riluaran? Nicio problema, nici eu. Daca stau sa ma gandesc mai bine, nu cred ca exista cineva care sa stie ce inseamna riluaran. Si asta pentru simplul motiv ca pana acum 30 de secunde Riluaran nu exista. L-am creat eu.

Mai trebuie doar sa-i gasesc eu un sens. Aici interveniti voi. Am nevoie de ajutorul vostru.

Am cuvant! Il imperechez cu un sens!

Serios. Ajutati-ma sa fac din riluaran un cuvant cu o semnificatie reala.

de ex: riluaran = piatra de moara sau riluaran = iepure schiop.

Ce credeti ca s-ar potrivi mai bine?

13 thoughts on “Riluaran?

  1. Oooo…
    Prea multe consoane lichide in cuvantul asta, de-abia pot sa-l pronunt d-apoi sa ma si gandesc la un sens.

    Am doua propuneri:

    1) = riluaran (adjectiv variabil cu 4 forme) = aiuritor (asta pentru ca nu-l pot pronunta)
    2). riluaran (adjectiv – na, ca am ceva cu adjectivele) = referitor la Riluara, tara utopica a miticilor sau a ce mai vrei tu

    parerea mea, vb lu nea vacaroiu
    atat am putut la ora asta

Lasă un răspuns

