Ce nu-mi place la Romania


Aseara, in asteptarea marelui meci  am ajuns sa urmaresc emisiunea domnului Liviu Mihaiu. Spre rusinea mea, trebuie sa recunosc, asteptam sa inceapa meciul. Asa ca nu am acordat prea multa atentie discutiei.

Imi pregateam un sandvis iar cu o ureche asteptam un beep. Rezulta deci ca nu mai aveam decat o singura ureche pentru Liviu Mihaiu si ai sai invitati (printre ei si ex. ministrul de externe Mihai Razvan Ungureanu – unul dintre cei mai buni ministrii pe care i-am vazut eu).

Ce mi-a atras atentia a fost o lunga lista de „Nu imi place […]” referitoare la Romania. Nu am inteles exact daca era lista lui Liviu Mihaiu sau cita pe altcineva, insa mi-am dat seama ca am propria mea lista de nemultumiri:

1. Nu imi place ca trebuie sa numerotez lista, inseamna ca vor mai urma nemultumiri.

2. Nu imi place atitudinea de invinsi a romanilor

3. Nu imi place atitudinea de „l`ombelico del mondo”

4. Nu imi plac soferii care cred ca sunt singurii participanti la trafic

5. Nu imi plac pietonii care cred ca prioritatea este un drept dobandit la nastere

6. Nu imi plac taximetristii care vorbesc prea mult /asculta manele cu volumul dat la maxim/ merg ca la raliu / se taraie ca la inmormantare / injura incontinuu pe celalti /  incearca sa te „tzapeasca” / nu accepta cursa decat daca mergi unde vor ei / nu accepta cursa decat in cazul inc are distanta este accetabil de mare

7. Nu imi place ca cei mai multi taximetristi ma enerveaza din majoritatea motivelor insirate mai sus

8. Nu imi plac soferii de autobuz / vanzatoarele de bilete care nu se indupleca sa iti raspunda la intrebari banale de genul „Merge pana X?”

9. Nu imi plac vanzatorii intepatati, obositi, plictisiti si mofturosi

10. Nu imi plac vanzatorii care iti dau lame Orbit in loc de moneda de 50 de bani iar pentru mai putin nici nu se mai deranjeza.

11. Nu imi place cand intru intr-o benzinarie si cer un pachet de tigari sau o sticla de cola iar vanzatorul ma intreaba mirat/sfidator „Doar ATAT?!” (da… doar atat!!!)

12. Nu imi plac soselele aglomerate, blocurile murdare, gropile (pardon!, muntii) de gunoi amenajate in locul spatiilor verzi

13. Nu-mi place lipsa spatiilor verzi, nu imi place Copos, Borcea, Becali, Bercea, X, Y si nici Z.

14. Nu-mi plac presedintii / patronii / antrenorii / managerii / directorii / bagatorii de seama ai cluburilor de fotbal care se plang de arbitraj cu 2 saptamani inaintea meciurilor

15. Nu-mi place birocratia, prostia, invidia iar romanii dau dovada de fiecare dintre ele, din plin.

16. Nu-mi place curentul EMO, nu-mi place afisarea mai multor insigne decat intr-un magazin specializat pe un singur ghiozdan.

17. Nu-mi plac telefoanele anonime si mesajele nesolicitate

18. Nu-mi plac aroganta romanilor, treaba facuta dupa ureche si mailurile incoerente

19. Nu-mi plac cei care au uitat limba romana si folosesc dialectul romglish in limbajul de zi cu zi

20. Nu-mi place ca Romania  a devenit o tara de pupincuristi, lingusitori, parveniti, hoti si cersetori. Si ca sa  nu uit. Nu-mi place ca suntem condusi fix de ei.

3 thoughts on “Ce nu-mi place la Romania

Lasă un răspuns

