Ciuleste urechile!


– `Naseara tovarase!

– Buna seara tovarase!

Tanarul isi trase un scaun si se aseza. Trasaturile sale puternice emanau siguranta si, inca ceva, greu de spus ce. Viclenie poate. Preotul in schimb sovai cateva secunde pana sa se aseze. Isi arunca privirea, intr-o succesiune rapida, asupra tanarului din fata sa, asupra usii din spatele tanarului, asupra icoanei de deasupra usii. Cu un oftat involuntar se aseza si el.

Era clar ca nu se simtea in apele sale, iar tanarului nu ii trebui prea mult sa realizeze acest lucru.

– Cum merg lucrurile pe la Casa Domnului tovarasu` parinte?

– Pai…

– Am fost informati ca se intreprind actiuni subversive pentru destabilizarea republicii populare!

– Noi…

– Nu are niciun rost sa negi, informatiile noastre sunt clare!

– Dar eu…

– Poate ca cel mai bine ar fi sa mergem la sectie, ar fi si mai simplu pentru dumneata tovarase. La sectie toti isi gasesc cuvintele mult mai repede.

– Stiti… tovarase, ce neghiob sunt, am uitat sa va intreb daca nu doriti un paharel de vin.

– Ai grija! Organul de securitate al republicii nu poate fi mituit. In plus, sunt in timpul serviciului.

– Ma scuzati tovarase, am uitat ca dumnevaoastra nu serviti…

– Tovarase… parintele… lasa vrajeala ca nu tine. I-a zi, facem o plimbarica pana la sectie ca sa prinzi limbarita?!

– Da`, tovarase, despre ce actiuni subversive spuneti.

– Stim ca oamenii din sat se intalnesc si inura partidul, ca fabrica bauturi alcoolice. Ca fura de la CAP-ul comunei.

– Nu stiu ce sa spun tovarase, eu nu am auzit de asa ceva.

– Pai asta e problema, ciuleste urechile popo! Ma intorc in cateva zile…

2 thoughts on “Ciuleste urechile!

  1. Draga cititorule, iti multumesc ca iti faci datoria de a-mi citi aberatiile. Si, ca sa iti raspund la intrebare, raspunsul ar putea fi „Da!”, dar la fel de bine ar putea fi „aberam si eu”.
    PS: foloseste un agregator, daca citeai postul acum o luna avea mai multa logica😀

Lasă un răspuns

