I, Client


Zilele astea am avut de a face de două ori cu nesimţirea românească (deja proverbiala nesimţire românească).

Mai întâi, un coleg de birou voia să ajungă în Carrefour pentru a cumpăra 10 cutii de Carlsberg… astfel primea un rucsac de la respectivul producător. Am mers împreună, am găsit standul, nu şi promoţia! Era ora 12, prima zi de promoţie. Răspunsul primit?! „S-au terminat!” În 3 ore? În magazinul Militari? La ora 12? Miercuri? Siiiiigur…

Aveam despre Banca Transilvania o părere destul de bună. Nu extraordinară dar, în orice caz, bună. Doar că pentru o simplă reemitere de PIN au avut nevoie de 2 săptămâni + (plusul e din cauză că încă nu am primit pin-ul). Când am depus cererea o don’şoara volubilă mi-a explicat că durează 5 zile. Ieri, după 15 zile, mi-am adus aminte că totuşi eu sunt Clientul şi i-am sunat. O don’şoara la fel de volubilă ca prima m-a ţinut 10 minute la telefon până a realizat că problema o depăşeşte, aşa că mi-a propus să mă sune ea „un pic mai târziu”. Nu m-a mai sunat.

Am mai sunat eu pe la ora 5.30, mi-a răspuns o altă, care foarte calm mi-a explicat că programul s-a terminat, ea nu ştie nimic, dar încearcă să mă ajute cum poate, adică deloc. La rândul ei, mi-a promis că mă sună mai tîrziu. Sau a doua zi. E drept că după 20 de minute m-a sunat un alt coleg, care m-a asigurat că „mă va deranja mîine la ora 9.30, dacă îi permit.”

Şi chiar aşa s-a intamplat. La ora 12.10 m-au sunat ca să imi spună că mîine după amiază (adică miercuri, dar nu mai devreme de ora 16.00) pot veni să îmi ridic PIN-ul.

Sic transit gloria mundi…

2 thoughts on “I, Client

  1. ..bine’a zis cine a zis cand a zis.. romania e o tara frumoasa, pacat ca e locuita.. nustu ce sa mai cred despre atitudinea asta de turma, desi jmekeri, resemnati, desi chitzibusari, ‘democrati’, desi comunisti.. a romanilor.. ma gandesc ca daca ii ignor poate ma simt mai bine, din pacate nu e atat de simplu.

Lasă un răspuns

