Concursul PC News


(O idee buna implementata romaneste)

Este evident ca ideea celor de la PC News a fost buna. Din toate punctele de vedere: PC News a fost invadat la propriu de blogeri, prietenii si rudele blogerilor etc. S-a creat un mare commitment in piata (din cate am auzit eMAG a vandut cateva sute de EEE PC-uri in doar cateva zile). Au fost propuse cateva sloganuri bine alese. Si, nu in ultimul rand 3 bloggeri se vor bucura la sfarsit de cate un laptop Asus EEE PC. Plus alti cativa care vor avea parte de premii surpriza. Plus al 100-lea blogger, care a primit o placa de baza. O multime de lucruri bune s-au intamplat sau se vor intampla.

Dar… evident ca mai toate lucrurile care incep bine, concursul a luat-o pe o panta cu inclinatie romaneasca. Fraudele si tentativele de frauda au inceput sa curga. Acuzele sunt aruncate in toate directiile si nu dau semne ca se vor potoli. Dar, pana la sfarsit poate se va termina cu bine.

Pentru ca totusi nu sunt multumit de rezultatul voturilor, imi fac propriul top, cu slganele care cred eu ca merita sa castige:

1. Your daily dose of vitamin EEE (asciicoder.eu)

2. Asus Eee PC: Ia-ti blogul cu tine! (Nonsense)

3. Are E-uri şi nu conţine conservanţi! E noul EEE PC de la ASUS (sunlightmadness)

Mentiune pentru originalitate: Asus Eee , nu sunt mic , sunt undercover (dumisblog)

Later Edit: Am aflat componenta juriului. Sunt curios ce nota voi primi de la reprezentantul eMAG. :))

4 thoughts on “Concursul PC News

  1. wow .. eu pe primul loc ?! mersi frumos chiar nu trebuie :”> .. eu si asa am renuntat sa mai ma chinui la concursul asta .. nu avea rost ca deh .. romanul nu are imaginatie da poate trisa🙂 … multa bafta si tie in continuare🙂

  2. Cu placere, chiar imi place ideea. Nu stiu cum ai ajuns la el, dar cred ca printr-o campanie bine gandita ar avea succes.
    In legatura cu concursul… sincer, nici eu nu trag mari sperante. Dar e pentru ego-ul meu.
    Succes!

Lasă un răspuns

