Vine Craciunul, ascundeti-va!


Am hotarat acum ceva timp ca nu ma voi lasa tarat de campaniile de marketing ale diversilor care incearca sa imi ia bani din buzunar sub pretextul ca vine craciunul, vine revelionul, vine pastele, vine halauinul, vine seint valentain, vine […].

Cum spuneam zilele trecute, mi-e greata deja de reclamele de mana a doua sau chiar a treia care folosindu-se de orice pretext posibil incearca sa ma convinga rapid ca doar de la ei imi pot cumpara fericirea in rate.

Stiti ce? Nu ma intereseaza… din partea mea nu aveti decat sa va luati Craciunul vostru capitalist, imbibat de reclame rasuflate, de colinde la sintetizator, asezonat cu faimosii cozonaci Vel Pitar, sampanie Angeli si, bineinteles, nelipsita Coca-Cola… si sa va duceti unde a intarcat mutu iapa.

Pentru mine Craciunul de astazi nu mai are nicio valoare, prefer sa imi aduc aminte de el asa cum l-am prins pe vremea cand inca nu stiam ca il cheama Craciun (ii ziceam Mos Gerila).

Nu, nu ma sinucid (:D), nu am o cadere nerovoasa, doar ca nu ma regasesc in acest peisaj fardat cu sclipici. Dar am ceva pentru cei care urasc Craciunul din principiu:

5 thoughts on “Vine Craciunul, ascundeti-va!

  1. Titlul e beton… iar fragmentul in perfecta rezonanta cu parerile mele vizavi de ce se intampla cu ocazia craciunului. (Dar asta nu inseamna ca ma lepad de Hristos)

  2. In primul rand: Craciun fericit! drag prieten.

    Mergi acasa la ai tai si acolo o sa simti Craciunul ca in copilarie. Uita tot ce ai facut de atunci pana acum, ce ai devenit, incearca sa te uiti la parintii tai ca in copilarie si sa va bucurati impreuna. Eu asa as face, dar probabil la anul, caci stii ca la noi distanta e ceva mai mare.

    De acord cu titlul: ascundeti-va, impreuna cu cei dragi.

    Pe Mos Gerila sa il lasam in cutia cu amintiri, si sa ii intrebam pe parintii nostrii cat de usor le era cand stateau cu bananele verzi la copt samd. Daca inca nu l-ai cunoscut pe Mos Craciun inseamna ca nu ai fost cuminte.🙂

  3. Craciunul de acum nu este ca cel de acum 10 ani. Nu se mai simte spiritul acelor sarbatori de iarna, care erau asteptate cu caldura si bucurie. Copiii din ziua de azi nu mai stiu sa colinde. Pentru multi afaceristi, Craciunul este acea posibilitatea de a fura omul pe fata, legal. Cu preturile cat Casa Poporului si nesimtirea cat Casa Presei. Nici petrecerile nu mai sunt animate si placute ca pe vremuri. Nu am foarte multi ani, dar pana mai acum cativa ani, eu unu simteam altfel sarbatoarea Craciunului. Acum copiii sunt legati de viata de oras, mereu la calculator, mereu la internet. Se duce draq traditia Romaneasca

Lasă un răspuns

