Unde am mai vazut eu asta?


Hoinaream pe net, pe trafic.ro mai exact. Si am observat un banner care aducea oarecum cu cele facute de mesteru` Vlad Mateescu pe cand eram la eMAG. Dau click pe el si ma trezesc pe site-ul DM.ro (DigitalMall) unde intr-un colt dreapta sus (coltu` cu promotia la eMAG) se itea o mandra reclama cu niste laptopuri Dell si niste multe culori.

Campania se numeste „Coloreaza-ti primavara” si este o copie nereusita dupa „Coloreaza-te!” la care au lucrat acum aproape 2 ani sus numitul Vlad, Razvan Pop si subsemnatu`. Dar nu despre asta e vorba…

Despre asta e vorba:

showroom -dm showroom - emag

Houston, do you copy me?

I repeat, do you copy me?

[… connection lost…]

2 thoughts on “Unde am mai vazut eu asta?

Lasă un răspuns

