Cel ce le stie pe toate


Un stimabil care stie totul despre piata serviciilor web din Romania (asa cum singur se recomanda), Lucian Sarbu, ma face cu ou si cu otet pe blogul sau fiindca am avut nesimtirea sa imi exprim o parere pe Nerve. Si mai apoi am avut proasta inspiratie sa nu-i raspund la comentariu.

Pe blogul sau imi dedica un intreg articol in care isi exprima dezaprobarea pentru iesirea mea. Printr-o exprimare suburbana respectivul domn incepe prin a-mi reprosa tupeul de a-mi exprima o opinie si ajunge la a se fali cu maretele sale realizari. Reprimarea opiniilor, cultul propriei personalitati… imi suna cunoscut.

Deci, domnule Sarbu: intr-adevar nu am avut ocazia sa ne cunoastem dar nu-mi pare rau, se pare ca nu am pierdut nimic. Mai uita-te odata peste comentariul meu, inca odata peste articolul tau si poate vei simti nevoia sa revizuiesti lista gogmaniilor.

Nu in ultimul rand, ii recomand o vizita pe la Magento.

In rest […] numai de bine.

5 thoughts on “Cel ce le stie pe toate

  1. Multumesc pentru raspuns.

    Stai linistit, stiu si ce este, si ce face Magento.

    Dar pana la urma nu ai raspuns deloc ce anume ti-a produs o suparare atat de mare incat, in mijlocul unei discutii oarecare, care nici macar nu avea un subiect de actualitate, sa ai iesirea pe care ai avut-o.

  2. Lucian, comentariul meu a fost unul de-a dreptul banal. Am zis ca sa cumperi un template este ceva normal (doar de-aia sunt facute) dar ca este aiurea („sucks bigtime”) sa vinzi un template ca fiind o creatie originala. Greseala mea a fost ca nu am subliniat faptul ca nu ma refer la cazul specific al mediadot/pdamobile si ca nu m-am documentat.

  3. Ok, multumesc. Pe mine m-a deranjat foarte tare ca ai bagat hodoronc tronc numele produsului nostru acolo si ai zis de „sucks” si alte chestii.

    Consider chestia inchisa. Succes cu Eprice!

  4. Iar eu cred ca puteai sa-l ignori.. nu de alta da’ omul nu are in mod clar pic de tact in exprimare si i-ai mai facut si reclama. El ti-a multumit pentru asta?😀

    Nenea Lucian.. cand te „deranjeaza ceva foarte tare” invata sa te gandesti la critica aceea constructiva, nu sa incepi sa arunci injurii in stanga si dreapta..

Lasă un răspuns

