Weekend-ul trecut..


Am fost la Sovata pentru prima oara, foarte frumos si, daca n-ati fost pana acum va recomand sa mergeti. Daca vreti liniste si aer curat, oameni draguti (si oameni mai putin draguti – vezi ungurienii), mergeti la Casa Romantic. O sa va placa.

HPIM4788
Miaunel si Balanel. Si Alex

Am fost la Sighisoara pentru prima oara, un oras foarte frumos, pacat ca am stat prea putin. Am urcat scarile alea de lemn si am admirat comuninunea om-lemn reprezentata de grafitti-urile gen Teo, #$#@% was here! si Ana + Gigi = Love. Ce-aveti fratilor cu scarile, ce v-au facut? La Muzeul Armelor un nene se uita la noi ca la felu` 14… cred ca eram primii clienti care au vrut sa faca poze. Si probabil primii care s-au mirat de tarif. Halal biznis musiu!

Am fost la Brasov si (asa cum trebuie) la Sergiana a treia sau a patra oara. Brasovul e la fel de frumusel si curatel ca de obicei iar la Sergiana se mananca – ca de obicei, cea mai buna mancare (scuze mami… dar asta e adevarul :P)!

Am prins viscol pe Valea Prahovei a doua oara si, pentru a doua oara m-am abtinut sa nu curat stomacul. Data viitoare voi studia buletinele meteo cu atentie.

Delia + Alex = Love😉

6 thoughts on “Weekend-ul trecut..

  1. Disclaimer
    – Nu sunt rasist, nu sunt xenofob, nu sunt antisemit, nu sunt antiUE sunt doar anticelulita.
    – Expresia ungurieni este o gluma interna a cercului meu de prieteni si este adresata exclusiv lor.
    – Daca cineva se simte lezat/a de remarca de mai sus… imi pare extrem de rau, asta e viata.

  2. frumos la Sighisoara:) este un hotel la intrare in localitate (din pacate nu ii mai stiu numele) care m-a impresionat, prin caldura lui interioara. baietii nu s-au zgarcit si au pus si ceva decoratiuni interioare, astfel incat sa crezi ca esti acasa. iar in cetate, pe banca band cafeaua de pranz, dupa o masa copioasa si … liceeni iesiti de la scoala, galagiosi🙂 si porumbei🙂
    frumos

  3. sper ca era doar o gluma de bucuresti cu ungurienii putin draguti :)) … ca in afara de o mare problema de comunicare (multi nu stiu romana nici cat sa inteleaga nu doar sa vorbeasca) sunt mai okei ca multi romanieni … si stiu asta de 20 de ani incoace …

    pe de alta parte sergiana nu e chiar asa bine cotat in brasov printre cunoscatori … mai cauta :))

Lasă un răspuns

