I-all-iniat?!


Dom`le… mie imi place Iqads! Si de mult ce-mi place m-am abonat la newsletter. Si de cand m-am abonat am si primit 2-3 epistole electronice. Dar cu ocazia primirii lor am observat ca baietii si/sau fetele de la mai sus numita organizatie au IQ, au Ads, dar n-au aliniate.

Cam asa arata paragraful introductiv/editorialul:

nl Iqads

Am nevoie de aer!

One thought on “I-all-iniat?!

  1. Pingback: Un newsletter cat un site (I-all-iniat ep.2) « Gandul lui Alex (aberand in barba)

Lasă un răspuns

