O noua idee (deloc) originala eMAG.ro!


eMAG anunta cu surle si trambite promotia de 1 iunie, care se invarte in jurul uni joculet flash, dezvoltat de catre echipele lor de programare si creatie (felicitarile mele designerilor ;))

A durat destul de mult pana am gasit un compromis ideal intre dificultatea jocului si cat de atractiv trebuie sa fie […]. Insa per total mi-a facut o placere deosebita sa pun in practica aceasta idee, mai ales stiind ca totul va va fi oferit voua, membrilor comunitatii eMAG. Zic “mi-a facut placere” pentru ca eu m-am ocupat de partea de programare.

O idee excelenta as spune, daca nu as fi vazut orisinalul

One thought on “O noua idee (deloc) originala eMAG.ro!

  1. super tare dar daca tot au facut un joc dece l-au facut mai prost decat originalul. S-au inspirat (sa nu zicem ca au furat)
    asta e dar de ce nu i-au pus si sunet? Grafica e nasoala, culorile nu mi-au placut si ala cu iepurii mi se pare si mai dificil lucru care mie la jocurile astea imi place cel mai mult.

Lasă un răspuns

