Marketonline – Reclama mincinoasa sau neglijenta?


De dimineata m-am trezit cu un mail de la un bun prieten cu un subject ce nu poate fi reprodus fara sa fiu acuzat de calomnie😛. Iata ce continea mailul (am primit aceptul de a publica acest post):

Cautand pe google Nokia E90 (http://www.google.ro/search?hl=ro&q=nokia+e90+black&btnG=C%C4%83utare+Google&meta=)  am observat o reclama la Market online care spunea asa:

Nokiia E90
In Promotie la MarketOnline.ro
Cumpara cu numai 2228.09 RON
www.marketonline.ro

Dau click pe link si ajung la pagina asta:
http://www.marketonline.ro/telefoane-mobile/telefon-mobil-nokia-e90/?gclid=CJD5h86n75MCFQRfugodNkNxWg, unde pretul este 2.514,05 RON (cu TVA si fara taxa verde).

In prima faza mi-am zis „ce nesimtiti, au pus pretul fara TVA in reclama doar ca sa dau click…”
Am vrut sa inchid pagina si sa uit incidentul dar neavand ce face m-am luat ca calculez: 2228.09 (pretul de pe google ad) * 1.19 = 2651.42.

Adica nu este pretul fara TVA. Ceea ce inseamna ca pretul din reclama este absolut mincinos..  Fapta asta nu se cheama cumva reclama mincinoasa?

Ba da, poate fi numita reclama mincinoasa, dar poate fi in acelasi timp o mica/mare neglijenta. Am eu o oarecare banuiala ca la Marketonline a fost o promotie zilele trecute – cu Nokia N90 la pretul din reclama – care s-a terminat, insa baietii de acolo au uitat sa opreasca campania AdWords.🙂

Reclama Mol - Adwords

Nokia N90 Mol

P.S.: Pe cat facem pariu ca astazi se rezolva?

2 thoughts on “Marketonline – Reclama mincinoasa sau neglijenta?

  1. Corecta presupunerea,
    Am avut o companie pe adwords pe care colegii mei au uitat sa o opreasca.
    Ne cerem scuze si va multumim pentru sesizare, vom opera modificarile necesare.

  2. Pingback: Cum sa-ti furi singur palaria « Gandul lui Alex (aberand in barba)

Lasă un răspuns

