Cum sa-ti furi singur palaria


Mugur Frunzetti Bogdan Iancu de la Marketonline este foarte nervos ca niste parteneri/furnizori de produse se „inspira”, copiind date din site-ul lor. Specificatiile ca sa fiu mai exact dar si imaginile cu watermark-ul Marketonline. Nashpa.

Ce pot sa zic, urat din partea lor, mai ales ca sunt parteneri de afaceri, dar deh… asa e in biznis, dai la gioale cui poti.

Problema e alta: nu vreau sa fiu carcotas, mai ales ca Mugur tocmai mi-a raspuns la un articol mai vechi in care „trageam” tot in Marketonline, insa era o vreme pe cand eram platit de eMAG (si Marketonline tocmai scoatea ciocul din gaoace) iar colegii mei de la documentare se plangeau ca e un magazin online nou aparut care le copiaza „la greu” munca. Mmm… nu bag mana in foc pentru autenticitatea celor spuse de catre fostii mei colegi, in plus a mai trecut si ceva timp de atunci, micul magazin online a crescut si dupa ce a spart coaja a facut ciocul mare. Cum s-ar spune rade ciob de oala sparta sau mai exact vezi paiul din ochiul altuia dar nu vezi barna din ochiul tau.

Si daca tot am deschis subiectul, am si eu o nedumerire:  de ce Marketonline isi pune watermark-ul ala pe imaginile produselor? In primul rand, vizual vorbind este hidos. In al doilea rand imi distrage atentia de la produs, deci minus la usability. Iar in al treilea si ultimul rand, cred ca ~95% din imaginile alea sunt „luate de pe net” cel mai probabil facute public de catre producatori, deci nu vad de unde si pana unde mol are dreptul de a-si lipi acel watermark. In fine e doar o problema de-a mea.

Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor va fi … cum era?

21 thoughts on “Cum sa-ti furi singur palaria

  1. marketonline est e un magazin sordid prafuit care isi zice 7 stele ei nefiind decat o hala plian de pushti nepregatiti. o culme a minciuni si tupeului si lipsei de responsabilitate pt clienti. un client .
    cumparand un proddus care s-a dovedit stricat au refuzat sa imi returneze banii pe motiv ca l-as fi putu proba la ei desi nu au facut acest lucru.

Lasă un răspuns

