PC Garage – Site Nou


PCG1

De curand PC Garage (PCG) a lansat o noua versiune a site-ului sau. Desi nu am avut nicio data de a face cu acest magazine online si nu am avut ocazia sa cumpar de la ei, PC Garage si FunGift (care btw. au un timp de raspuns foarte bun)sunt, dupa parerea mea, modelele de urmat in comertul online romanesc.

Noul PCG aduce in primul rand o interfata imbunatatita, mai aerista, mai curate, mai user-friendly. In primul rand ma bucur ca cineva s-a gandit sa utilizeze intreg real-estate-ul oferit de ecranul utilizatorului folosind un design fluid – optiune foarte rar (sau deloc) intalnita prin etail-ul romanesc.PCG2

O alta noutate (pentru PCG cel putin) este dublarea meniului de categorii. Pe langa deja clasicul meniu vertical din stanga, in care categoriile si subcategoriile sunt desfasurate in intregime, vizitatorii mai au la dispozitie un meniu orizontal tip  drop-down, intuitiv si usor de folosit.

Interesant este ca lista categoriilor (meniul din dreapta), odata accesata o categorie oarecare, este inlocuita cu lista optiunilor de filtrare: dupa anumite plaje preturi si/sau anumite specificatii. Trebuie sa remarca faptul ca baietii de la PCG  si-au suflecta manecile si au facut o treaba excelenta in aceasta privinta; lista posibilelor filtre este exhaustiva, iar eu, ce putin, nu am simtit lipsa unei anumite carateristici dupa care sa fac filtrarea.

Foarte utila (dar prea putin vizibila) este optiunea de cautare avansata, prin care utilizatorul poate selecta din multitudinea de filtre pe cele dorite, unealta foarte utila power-userilor care elimina din timpul pierdut la selectarea progresiva a filtrelor.

O chestie care nu mi-a placut este afisare subcategoriilor (de exemplu la notebook-uri), poate ca era mai bine daca lasau subcategoriile un meniul din stanga, deasupra filtrelor, momentan mi se pare ca nu prea e locul lor acolo si sunt cam greu de gasit.

PCG3

Alta noutate este eliminarea completa a meniurilor stanga/dreapta in pagina de produs, ceea ce duce la o vizibilitate mult mai buna a caracteristicilor produselor, caracteristici care au fost mutate in dreapta zonei de related-info/links.

Este posibil ca si scriptul care facerecomadarile de produse si accesorii sa fi suferit modificari, dar sunt sigur ca poate fi imbunatatit (de ex. imi recomanda ca in locul unui laptop Dell Studio 1535 de 3200 lei sa imi cumpar un Dell Inspiron 1501 la doar 1849 lei :P).

Sunt sigur ca modificarile sunt mai multe, poate ca multe dintre ele mai de substanta decat cele sesizate de mine, asa ca daca le descoperiti, nu ezitati sa imi lasati un comentariu!

P.S.: Si Okazii.ro au lansat o versiune „noua” a site-ului. Nu sunt prea multe de zis despre ea… ebay, ebay,ebay!!! Ah… si inca o chestie: baietii habar n-au sa puna niste linkuri in newsletter!

NOTA: Acest articol nu este platit. Nu am nici un fel de legatura cu PC Garage… doar ma “dau” pe net!

6 thoughts on “PC Garage – Site Nou

  1. Spune ca ai luat cascavalul subtire si te zgarcesti sa dai o bere🙂. oricum, interesant pisigaraju… si mie imi place. totusi exista undeva in mine gandul carcotas… ‘parca seamana cu ceva’. aduce putin din amazon, din newegg… dar nu e copiat. ceea ce inseamna ca baietii aia chiar au incercat sa aduca ceva bun, ceea ce merita numai felicitari, asa ca ma abtin de la carcoteli…

    si ia zi… macar acum, nu-i sesizezi sa-ti dea acolo de-o ciunga?🙂

  2. bah-bah-bah-bah… baiatule, bah.. da` e normal bah sa aduca si cu amazon si cu newegg si cu buy, ca la aia mari te uiti mai intai si-ti ramane imprimat pe neuron, asculta la mine ce zic bah – i-auzi cum face.. tzoc-tzoc-tzoc… la tine cum face?

    Serios vorbind, PCG se transforma incet-incet in idealul meu de magazin online, imi place foarte mult cum au facut pagina de produs: simpla, aerisita, fara informatii inutile.

    Si nu, nici macar o ciunga nu vreau, ba chiar am de gand sa mai arunc un ochi pe la cateva magazine online, mai ales ca acum sunt neutru…😀

Lasă un răspuns

