Neogen… niste tarani!


Defapt… ii flatez numindu-i tarani. Astia de la Neogen sunt niste porci. Defapt si asa ii flatez, porcii au 30 de minute orgasm. Maimutoii astia au orgasm 3 secunde cand descopera ca au mai spam-at pe cineva.

Bai baieti… nu vreti voi sa va lasati de prostii? Cata nesimtire iti trebuie ca sa trimiti un astfel de mesaj?

Ei bine SUNT Alexandru Octavian Nicolescu si NU, nu mi-am facut cont pe colegi.ro si in niciun caz NU m-am abonat la caricatura voastra de newsletter. Da, acum cativa ani mi-am facut cont pe bestjobs si da, folosesc acest serviciu si probabil ca da, ati strecurat in TOS un paragraf prin care va arogati dreptul de a-mi folosi adresa de mail pe toate site-urile voastre inutile, aparute ca ciupercile dupa ploaie!

Nu in ultimul rand as vrea sa mai adaug un lucru: o sa dati faliment nesimtitilor! Si cand se va intampla asta, eu o sa fiu acolo sa aprind o lumanare la capataiul uneia dintre cele mai neprofesioniste firme din .RO!

Va scriu acest mesaj fiindca sunteti niste spameri care abuzeaza de rabdarea si timpul meu. Nu sunteti spameri? Mai sariti o data!

6 thoughts on “Neogen… niste tarani!

  1. Pingback: Neogen Spam - un serviciu de criza financiara prin Colegi.ro si Noi2.ro

Lasă un răspuns

