Mos Craciun e o tipa blonda


Acum cateva ore am iesit pe balconul din capatul coridorului din bloc sa fumez o tigara cu un foarte bun prieten venit in vizita. Pe coridor ar trebui sa fie doua becuri cu senzor de miscare, in schimb, un bec e ars, celalalt are un senzor dobitoc. Cand sa intram in casa am observat miscare la cativa pasi de noi. In acel moment ma pregateam sa spun ceva… nu stiu ce, mi-era teama sa nu-mi sperii vecinii. Doi indivizi cu glugile trase pe cap, la usa unui apartament, pe intuneric nu cred ca fac o impresie foarte onorabila!

Dar in acel moment s-a aprins lumina. Ce sa vezi: o prietena comuna! Cea mai buna prietena a Deliei (iubita mea in caz ca ati uitat) si fosta colega de liceu cu bunul meu prieten Adi. Ce facea Aura – caci asta e numele prietenei noastre – pa langa usa apartamentului meu? Se pregatea oare sa ne faca o vizita surpriza? Il urmarea pe Adi? Se pregatea sa dea o spargere? Nu. N-ati ghicit.

Se pregatea sa ne lase cadouri in fata usii, sa sune repede si sa fuga! :))
Vaaai… pai bine Mosule, in toti ani astia m-ai lasat sa cred ca esti un geriatric obez, imbracat in haine de peste de Brooklin?! Sa-ti fie rusine, daca stiam cine esti as fi fost mai cuminte pana acum!

Ah, era sa uit. Am racit.
Para salud!

Lasă un răspuns

