Romtelecom face glumitze


Azi, la metrou, la Erorilor (sic!) mi-a sărit în ochi reclama grecilor de la compania Romtelecom. Despre ce este vorba? Priviți:

Inițial am vrut să le recomand un corector mai bun, sau măcar un spell checker (chiar așa, atât cel din Firefox cât și cel din Chrome sunt ok). Trebuie chiar să recunosc, să îmi pun niște cenușă în cap și să recunosc că în primă fază nu am văzut decât lipsa e-ului din restaurant.

După un timp mi-a picat și mie fisa… restaurant… foame… mănânci și litere când ești lihnit!

Păi bine măi băieți, de-ăștia-mi sunteți? Serios, acum voi cui vă adresați? Așa vreți voi să concurați cu Vodafone? În România bani se fac din ieșeală nu din finețuri! Just my two cents…

2 thoughts on “Romtelecom face glumitze

Lasă un răspuns

