Life in mono


– Văd că numai despre chestii neinteresante şi fără rost scrii pe blog
– Păi despre chestiile interesante se vorbeşte la A3 şi RTV… sau B1… sau ZeroTV

Discuţia s-a îndreptat, aşa cum mă aşteptam, spre simpatiile mele democrat-liberale, despre cât de în eroare mă situez, despre căt de nasoale sunt lucrurile din cauza că eu am îndrăzint să am vederi politice: „Băse al tău!”, „salariul meu de bugetar”, „eba”, „piticu Boc”. Am replicat palid cu un „Domnu’… Gădea şi fraţii Ciu (Tacu şi Vică)” şi poate aş mai fi continuat dacă nu aş fi realizat, subit, că totul este inutil. Pretenţia mea de a-mi argumenta afirmaţiile şi deciziile, de a găsi raţiuni, de a păstra echilibrul se loveşte de realitatea crudă a cotidianului românesc.

România s-a magnetizat de mult timp. E bipolară şi cele două părţi ale sale se resping reciproc deşi sunt identice. Plus şi minus, minus şi plus. Ai tăi fură, ai mei sunt imaculaţi. Al tău e Joker, al meu e Batman. Alliance of Evil vs. Team America.

Life in mono. Acesta e leit-motivul zilelor noastre. Alb sau negru, fără gri, fără nuanţe intermediare. Eşti cu noi sau împotriva noastră. Ba pe-a mătii!

Nu vreau  să mai am discuţii cu purtători de ochelari de cal.

Lasă un răspuns

