. Si de la capat


Pe la sfarsitul lui 2005 cand m-am apucat de blogging, scriam ca sa am cu ce sa ma laud la o tigara. Intre timp au trecut vreo sase ani in care am scris cand mai des, cand mai rar, cand mai bine, cand mai rau. De multe ori n-am facut sa aberez (in barba), alteori m-am facut util si am oferit sfaturi citite de zeci de mii de oameni. Privind in urma, imi dau seama ca puteam si ca trebuia sa scriu mai mult, mai des si, evident, mai bine. Din pacate, de cele mai multe ori mi-au lipsit timpul, ocaziile, mijloacele sau, cel mai probabil, vointa de a scrie.

De vreo doua ori, cred, am revenit dupa cate o pauza de scris mai prelungita, cu forte proaspte si cu dorinta de a posta mai des, doar pentru a esua, lamentabil, cateva zile mai tarziu. Sau cam asa ceva.

As vrea sa cred ca de data asta o sa reusesc ce altadata nu mi-a iesit. Pana la urma, mi-am dovedit mie si celor din jurul meu ca nu imi lipseste vointa: in curand se face un an si jumatate de cand m-am lasat de fumat (din public se aud ropote de aplauze).

Pe data viitoare!

One thought on “. Si de la capat

Lasă un răspuns

