Jos burta!


Vreau sa slabesc!

Vreau sa slabesc si nu stiu cum sa fac. Imi place sa mananc, n-am timp sa fac exercitii timp de 3 ore/zi, nu vreau sa tin diete care distrug stomacul, ficatul sau neuronul. N-am un program atat de fix incat sa pot sa pastra un program absurd de sport.

Am tinut vara trecuta o cura de slabire interesanta, cu ajutorul careia am slabit vreo 8 kilograme intr-o luna. Teoretic puteam sa slabesc chiar si mai mult daca tineam cura in intregime (2 luni) dar, pe langa avantajul de a putea manca o gama relativ mare de alimente, in orice cantitate, cura asta are marele dezavantaj – pentru mine, cel putin – ca interzice consumul de bauturi alcoolice sau carbogazoase. Ok, nu sunt alcoolic, dar vara e cam greu fara o bere sau macar o apa minerala.

Vai, vai, vai… ce sa ma fac? Voi cum va mentineti? Voi cum slabiti?

2 thoughts on “Jos burta!

Lasă un răspuns

