Google+ e un fel de Google Buzz + Google Wave


… si va avea succesul lor combinat. Mai exact zero cu zero.

Cand cei de la Google au anuntat o noua platforma de social networking, am evitat sa ma pronunt. Stiam ca au dat chix atat cu Buzz cat si cu Wave. Buzz n-am folosit decat o zi sau doua. Wave inca mai folosesc, dar o fac din ce in ce mai rar. Si totusi am vrut sa imi pastrez obiectivitatea si am asteptat. Cand au aparut primele informatii despre Google+ am inceput sa ma dezumflu: nu e decat o clona de Facebook, cu mai putine functionalitati si cu altele redenumite. Si cu un design simplut. Si cu o mai buna integrare cu alte servicii Google.

Si atat!

Iar asta se vede cand, dupa trei saptamani de la lansare, dupa 18 miloane de conturi world-wide, dupa doua saptamanii de testare, ma uit pe stream (wall) si vad ca majoritatea posturilor sunt de la 2-3 oameni, cand vad timp de 2-3 zile acelasi update, cand vad ca majoritatea update-urilor sunt legate, intr-un fel sau altul de Google+ sau alte servicii Google. Cred ca acest ultim aspect ma enerveaza cel mai mult, in stream-ul meu cele mai multe update-uri sunt fie stiri despre Google+, fie recenzii sau analize in-depth, fie caricaturi in care Google+ ridiculizeaza Facebook (sau Twitter). Am citit chiar si un banc cu Google+.

Hai sictir Goagale!

6 thoughts on “Google+ e un fel de Google Buzz + Google Wave

  1. Totuși merita folosit pentru a impartasi conținut cu „cercuri” restrânse (familie, prieteni), iar pe facebook sa te holbezi la wall sa vezi ce a mai scris unul, altul… La + îmi place ca pot sa dau share la albume doar către cine vreau eu. Momentan nu am mai găsit si alte +uri, dar poate mai apar. Pana atunci, ca si tine, astept mișcare pe wall (sau cum ii zice)…

    • Sotul si sotia ies la o plimbare in parc.
      In timp ce se plimbau sotul observa ca pe sotia lui o saluta foarte multi barbati.
      La un moment dat devine curios si intreaba :
      – Cine e baiatul asta?
      – Un membru al cercului meu
      Mai merg ei putin, apare altul si altul
      – Dar astia cine mai sunt?
      – Alti membri al cercului meu

      Trece o saptamana si in weekendul urmator, ies iar in parc.
      La un moment dat pe sot il saluta o cunoscuta. Acum sotia il intreaba pe el:
      – Cine e fata?
      – Un cerc al membrului meu!

Lasă un răspuns

