Agentul 00Bean


Din seria „dacă ai văzut trailerul – ai văzut tot filmul”, am fost aseară, la film. La Johnny English Reborn. Oh doamne, ce pierdere de vreme, ce pierdere de neuroni, ce efluviu clișeistic!

Johnny English Reborn este exemplul perfect de film care nu ar fi trebui să fie făcut. Nici nu sunt sigur ce mi-a displăcut mai mult: scenariul, mai plin de găuri decât un șvaițer, jocul actoricesc bazat pe sketch-urile cu Mr. Bean, de acum 20 de ani, regia?

Ca să fim înțeleși: mă uit la comedii cu glume amuzante prin prisma prostiei și absurdității lor. Poate tocmai din cauză că primul Johnny English mi-a plăcut, am mers la continuare cu așteptări relativ ridicate. Dar nu, partea a doua este lipsită complet de umor, pe parcursul filmului am reușit să râd de două-trei ori, mai mult de râsul altora, cele câteva glume mai bune sunt cele pe care le știam din trailer.

Johnny English Reborn este lipsit de sare și de piper și, mai grav, de umor!

Lasă un răspuns

