Scurta – prea scurta – recapitulare pentru 2012


Am gasit, intr-un mail primit de la WordPress, un raport pentru anul 2012, pentru acest blog. Din pacate nu m-am intersectat prea mult cu blogul in ultimul timp, in ultimii ani.🙂

Asta e new year resolution-ul meu, sa scriu mai des. Acu’… sa vedem ce-o sa iasa. Dar tin sa va anunt, pe voi ce aproape 100 de vizitatori zilnici ca tocmai mi-am updatat pagina despre mine, se pare ca nu mai editasem de mult, cam de cand ma angajasem la Metromind, acum mai bine de 2 ani. Intre timp multe s-au intamplat si le strang pe toate unde prin niste circumvolutiuni si intentionez sa le public sub o forma sau alta, daca nu cumva le uit sau daca nu cumva le-am uitat deja.

Si ca sa nu fie un post incredibil de boring, m-am gandit sa va fac un mic, foarte mic, dar ce zic eu, cel mai mic si mai insignifiant cadou, de aproape-inceput de an: un cover photo de Facebook:

Image

Lasă un răspuns

